00:49
איך לשכנע בחורה על סקס אנאלי להכין?

היחס כלפי מין אנאלי אצל נשים הוא המגוון ביותר. כמה מהם עושים איתם בהנאה רבה, אחרים לא נותנים גברים ל"נקודה החמישית ", בהתחשב בכך בילוי מלוכלך וסוטה עֵסֶק. איך לשכנע את הנערה על אנאלי אם היא מסרבת היטב ניסויים מיניים וצעקות בזעם על אזכור אחד? גברים מאוד מחבב של סקס אנאלי ורוב הנשים לקבל מבחוץ ממנו הנאה, אבל אם בעבר היה הנערה לא הצליחה עם הפתיחה של זה כדורים, היא כבר לא רוצה לחזור על ההליך הכואב.

התוכן של המאמר

1 פלוס של "התחת" כיף 2 כישלון מלא 3 כואב - זה לא מזיק 4 לרוץ לסרדר 5 מקרה מלוכלך 6 מטלה אותי, צ'ור! 7 שימושי גראש שימושי

פלוס "פרג" פונצ'י

נשים רבות אוהבות סקס אנאלי. כמה, אפילו, מעדיפים את זה יותר מאשר שיעורי אהבה מסורתיים. פלוס מסוג זה קואיטוס קיים בשפע. איך לשכנע בחורה על אנאלי? לְהַעֲבִיר היתרונות של שיעורים אינטימיים מתובלים כזו:

סקס אנאלי נותן הנאה. בֶּאֱמֶת, אנאלי הוא לא רק מגוון טוב עבור חיי מין, הוא מביא רגשות מתוקים חדשים. ב פי הטבעת יש מספר רב של קצות עצבים, גירוי של אשר, יכול לתגמל אישה לא רק כדי הנאה, אלא גם אוֹרגַזמָה. סקס אנאלי לא יכול להיות בהריון! זֶה עובדה חשובה עבור כל אישה בחור. במהלך ימים קריטיים, אנאלי הוא מצוין אלטרנטיבי למין מסורתי. זוהי דרך מצוינת לרצות את אהוב שלך גברים.

כישלון מלא

סיבות לעסוק מין אנאלי, אישה שבלתי. עם זאת, רבים של נשים מרוכזים יותר עבור minuses ו סטריאוטיפים. איך לשכנע בחורה על אנאלי? גלה כי זה מבלבל ולשכנע ילדה בדמיון של ספקה.

הנה כמה מן הסיבות הפופולריות ביותר להפחיד נשים:

סקס אנאלי מזיק. זה מאיים כישלון וירידת ערך של פונקציות הטבעת, פיתוח זיהומים מעיים. אנאלי מאוד כואב! ממנו נוצרים סדקים, טחורים. סקס אנאלי הוא סטייה כי חור אנאלי, במקרה זה, אינו משמש למטרה. סקס לא קונבנציונלי באמצעות כמרים - במקרה מלוכלך, זה לא ידוע אילו התוצאות יסבול את החדירה של הפין ב "חור אסור": שחרורו של גזים או unimaginable אחרים, יותר דברים רציניים.

כדי לא להפוך את הראש מודאג אנאלי Koitus טעים גבירות, נשים רבות לעשות אהבה שותפות התחת, לקבל תענוג גדול ממנו ולא להתמודד עם המתואר לעיל בעיות.

כואב - זה לא מזיק 3

איך לשכנע בחורה על אנאלי? גבר להוט להגיע ל"הקדושים הקדושים "מוכנים הרבה: כדי לשכנע, לקנן, שוחד, לאיים בבגידה. זה יכול לסדר את השקפותיהם של סרטים פורנוגרפיים עם השתתפות של סקס אנאלי, אבל בדרכים כאלה להישען על הנערה למין אנאלי לא יצליח.

סרטי פורנו באיזו שחקניות "מפוזרות מאוד" מפחידות את הערכים של חור אנאלי וצעקות חושניות, להפגין יחסי מין ללא משחק מקדים וחומרי סיכה. תמונה כזו היא מסוגלת לגרום לטעות ולפחד עוד יותר מן הלא ידוע. אם קודם לכן היתה לאישה את החוויה העצובה של אנאלי "כואב", לשכנע אותה לשנייה "טיימס" תהיה בעייתית. אבל כנראה. המשימה של אדם מסבירה לנערה שהדבר העיקרי בשבילו הוא תענוג, והוא יעשה הכל כדי להציל אותה אי נוחות לא נעימה וכאב.

במהלך ההקדמה, יש לה חשיבות מיוחדת התנהגות של גברים שמטרתה להכין את הנערה למין אנאלי: עיסוי ספינקטר, עירור של אזורי Anus ארוטי.

לרוץ למיין 4

רוב הנשים משוכנעות שיש להם סקס אנאלי מזיק מאוד לבריאות.

תחזוקה של גברים מאובטחים - עבודה פסיכולוגית קשה. ישראל עשירה לא חילוף לציבור להראות נשות וילדים. קל יותר לבחור אסקמנטל, אשר יהיה להדגיש את המיקום יהיה לאסוף חברה חמודה.

יש אגדה נוראה עתיקה, אומרת על, כי הגברות שחיבבו שיעורים גסים כאלה, כל חייו סבלו קאלה בריחת שתן.

Sexologists לא מכחישים את האפשרות של התוצאות מזיקות אם עוסקת אנאלי 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. אם מותר "אסור ממתקים "מעת לעת, לא כל יום, אין בעיה היא האורגניזם מאיים.

מקרה מלוכלך 5

המתנגדים "חדירה של האחורי" עם גועל שייך סקס אנאלי. איך אתה יכול לדחוף את הגוף המיני במקומות שבהם הוא הולך צוֹאָה! F! הם זועמים ומפחידים את הסבירות של "לך על הגדול" ב זמן מצעים, או פחד של שאיבת קול אופייני "אותות". אבל חסידי הנאה אנאלי, מנוהלים לחלוטין בלי "בהירים תקריות ». עם הכנה מתאימה, douching, חוקן או אנאלי הנשמה, האישה נשארת נקי למדי ו"אורגנה "מתובל "נהלים".

צ'ור לי, צ'ור!6

איך לשכנע את הנערה על אנאלי אם בהבנה שלה זה סטייה וחטא גדול "סדום והומור"? רק הרשעות המשרד. כמה צעירים חושבים כי סקס אנאלי עוסקת זונות ו נשים מושחתות. גבר צריך לשכנע את החברה שהוא לא רואים שלה וולגרי ומושחת, מאוד מעריך את העובדה שהוא יהיה להפקיד אותו לב ו "Pussy", שלו מעורר תיאבון ".

אם הגברת מלאה באמונות דתיות ועם דמעות בעיניו מעכבות כל ניסיונות המשפיעים על "התחת העדין" שלה, עדיף להשאיר אותה לבדה. אנאלי, שנערך עם השתתפות של שותף מתייפח, אשר מתפלל ללא הרף, מסתובב בעצבנות, לא יביא כל הנאה.

הסיכון של ההריון מין אנאלי באמת, על זה בפירוט במאמר שלנו על ידי הפניה.

שיעורי בית שימושיים Men7

העצה הבאה תנחה גבר איך לשכנע ילדה ב אנאלי, ומה התנהגות צריכה לאפשר: נערות ליווי בראשון לציון

לדבר מראש על צורה אחרת של koitus. לנהל שיחה להיות רגוע, בהגדרה מתאימה. אתה לא צריך מיד להציע סקס אנאלי, אם רק השותף עצמו לא "לגרום לחי קרב". עדיף לפעול בהדרגה, מציגה קצת, מלטף את המעבר האחורי, עיסוי של הסוגר, מלטף את הישבן ואת "החור היקרה". עם כל פעם, בלי לחוות תחושות לא נעימות, ישוחרר אישה ותאפשר חירויות נוספות. עם גישה למטופל, אדם מגיע לאט לאט אל המטרה. הקפד להשתמש חומרי סיכה מיוחדים. הם להקל על החדירה של חבר לתוך חור אנאלי, לרכך "קירות חזקים", להגן מפני ההיווצרות של microcracks. בדוק את המאהבת עם מילים עדינות, ליטוף ארוטי ונשיקות. זה שווה בעקבות בעקבות את התגובה של הנערה, החל מרגע האצבע הזרים זריז נכנס לתחת של אישה, מסתיים עם מין leached חוק "בתחת". אם בנות צועקות מכאב, אדם חייב לעצור את התהליך ולהמשיך רק בעת פתרון שותפים. זה לא הכרחי teledily tele berries של אישה במשך זמן רב. טוב קטן.

התקשות סובייטיות ומפרקים זורעו לנחש שגוי כי ליווי הוא עכשיו משהו מביש, זה, מה שצריך להשתיק. רק מעטים יש מידע כי שירותי ליווי בישראל אין שום דבר במשותף עם זנות.

כאשר נערה מתרגלת חדש "הישגים", ניתן להגדיל את מגע מיני. בשום מקרה לא בכוח לא להכריח את הילדה לכיבוש ידי אנאלי.

איך לשכנע בחורה על אנאלי, לדעת רבים של גברים. אבל לשכנע את האישה לפעולה הראשונה - המשימה היא לא כל כך מסובכת, העיקר הוא לא לאכזב גברת, והיא, יחד עם בחור, גילה קסם סקס אנאלי.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

לשכנע ילדה על סקס אנאלי למדי ממש. אבל חשוב להבין שאי אפשר לעשות לעתים קרובות מדי. תדר אופטימלי - פעם אחת 12-14 ימים. זה, בתנאי שאתה בצע את כללי הבטיחות, להשתמש חומר סיכה, כתוצאה של סקס אנאלי על הסוגר, microcrocs לא נוצרו. חשוב גם להבין כי ניתן לעסוק במין אנאלי ללא הגנה עם שותף רגיל. בנוסף, שפיכה בתוך האישה היא גם כדאי - זה יכול לגרום שלה dysbacteriosis, כאב מעיים. לכן, בוא עם המוח למין אנאלי, אם אתה לא רוצה שהוא יפגע האהוב שלו.

Просмотров: 593 | Добавил: trinaikvcbenck | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar