09:05
63 ספרי מין שיסייעו לחשוף את עצמך מצד שני

באופן מפתיע, אני לא יכול רק לקיים יחסי מין ולא רק לצפות בסרטים. אתה עדיין יכול לקרוא עליו. ספרים עליו הם מידע, אמנותי, דוקומנטרי וביוגרפי. לפעמים, ספרים על סקס יכולים להגיד משהו חדש אפילו מתוחכם ביותר.

התוכן של המאמר

כל מה שאתה צריך לדעת על סקס 2 מעשית טיפים על סקס 3 O נשים 4 O גברים וגברים 5 קטן על בריאות אינטימית נקבה 6 אוטוביוגרפיה 7 תרגול 8 אמנות ספרות בדיונית 9 פסיכולוגיה I סקסולוגיה בספרי סקס

כל מה שאתה צריך לדעת על sexi

מרטי קליין "סקסי אינטלקט "(2012)

המחבר מציע את הקורא להשליך תוספת מחשבות וללכת למין "חכם" כאשר השותפים מתבקשים רק בשתי שאלות: "תעשה לי?"ו" כמו שותף?-.

אנדריי Kurpatov "מדע של סקס" (2012)

ספר זה יעזור להסתכל על רבים שאלות אינטימיות מהצד החדש. עוזר שולחן למערכות יחסים הרמוניות, אשר יגיעו שימושי כצע נער ומשפחה מנוסה.

ג 'ון גריי "מאדים ונוגה ב חדר שינה »1995)

זה אומר על ההבדלים בין גבר ואישה במיטה ולתת עצות על שיפור חיי המין דגש לא רק על הרכיב הפיזי, אלא גם על הקשר הרגשי שותפים.

Daria Varlansov "סקס. מ נוירוביולוגיה ליבידו פורנו וירטואלי "(2019)

המחבר מגיב לרבים שלא צוין בקול רם שאלות. למה אנשים אוהבים סקס, וכיצד לבחור שותפים מתאימים. למה מעדיפים שותפים של המין שלהם או להיות asexuals.

לורי מינץ "נקודת שמחה" (2019)

מחקרים הראו כי אורגזמה רגילה רק מחצית מהנשים. ספר זה נועד להסביר לאנשים נשים לא מרגישות אותו דבר במצבים דומים. אז אתה צריך לחפש מפתח לכל אחד.

Vladislav Gaidukevich "סקס - שלי ספורט מועדף "(2020)

המחבר רוצה להעביר לקורא פשוט אֶמֶת. אם אתה מתייחס סקס קל יותר, כמו בילוי טוב או סוג ספורט, אז החיים יהפכו בהירים יותר ומאושר יותר.

אוליביה ג'דסון "כל טילה לְקַלֵף. סקס להישרדות "(2015)

בספר זה, המחבר לא מתודר ואכזר מוריד את משקפי היחסים הוורודים של הקורא ומגלה את האמת על אופיו של נקבות גלאס. כי כל בעלי החיים יש תיאבון סקסי שואפים עם polyamoria.

ויליאם מאסטרס "מאסטרס וג'ונסון על אהבה ומין "(1991)

מדריך זה מדבר על התנהגות מינית אנשים בגילאים שונים - מנער ועד הזקנה, כך שהקורא מבין את הנורמליות של הצרכים, הרצונות והפנטזיות, ופשוט גילם אותם מְצִיאוּת.

ויליאם מאסטרס "יסודות של סקסולוגיה" (1998)

סקס סקס שנוצר על ידי המחבר במיוחד עבור סטודנטים, על מנת להראות דוגמאות שפה וחיים כל סודות חיי המין, כולל ביולוגיה, התנהגות וסכנה.

בריג'ט מרתאל "מיניות, אהבה וגביסטלט "(2016)

הספר מוקדש לנושאים מיניים, הנגרמת על ידי סיבות פסיכולוגיות. בדוגמה של המטופלים שלהם, אומר המחבר על בעיות פופולריות כמו חוסר אורגזמה או אובדן תשוקה ומציע, כיצד להחליט.

תומאס מאייר "מאסטרס סקס" (2009)

את הכתב המפורסם retells את הסיפור מדענים שנתנו את החיים ללמוד את המיניות של אדם. בהתבסס על מסקנותיהם והסובייטים בנו את כל המדע של סקסולוגיה ומחקר עתידי.

כריסטופר רייאן "סקס בשחר ציוויליזציה "(2010)

ניסיון נוסף של שני מדענים לחדור סודות העבר כדי לגלות איך התפתחה המיניות פרהיסטורית תקופה לזמן שלנו, ולמה זה נעשה כמו היום.

ג'סי ברינג "אני, אתה, הוא ואחרים Perverts "(2015)

ספר סקרן של פסיכולוג שמלמד לא למתוח את הצרכים שלך. כאן נאספים סיפורים שונים תחביבים של אנשים לפעמים מגיעים אל הסטיולים האלה.

מַעֲשִׂי Sex2 טיפים

בת'ני ורנון "תנ"ך לבוג" (2013)

זה ספר על נהנה עבור אלה עייפים 10 דקות סקס בתנוחות מסורתיות. כאן נאספים טיפים וטכניקות, אשר יגיד לך איך לגלות את הגוף ולגוון אפשרויות הנאה.

פול ג'ואנידיס "סקס תנ"ך" (2014)

בצורת אור אירונית, המחבר מציג הקורא עם עולם המין. מ Azov כמו נשיקות להתפשט, בשר יחסי מין קיצוניים במשרד עם עמיתיהם.

נטליה Tereshchenko "פרפר ב אגרוף או אורגזמה חמקמקה "(2020)

כאן נאספים תשובות לשאלות החריפות ביותר מיניות נקבה שפותחה על ידי סקסולוג על בסיס של למעשה קורס פיתח ובאישור אלפי משתתפיו.

אסתר פרנה "תמיד רצוי" (2006)

המציג Pro על ידי היחסים אומר איך לעשות תשוקה מן הדקות הראשונות של אהבה על במשך שנים רבות. טיפים לאשר מחקר ותצפיות מאישיות נוהלי.

סרגיי פיקאלוב "ארוטי לְעַסוֹת. מדריך מעשי "(2018)

אין תיאוריה, באוסף זה שנאסף שיטות עיסוי אפקטיביות במיוחד המבוססות על ידע וסקסולוגיה, פסיכולוגיה ופיזיולוגיה אנושה.

ולריה Aginskaya "מין אנאלי. מכאב להנאה "(2020)

סקסולוג סבור כי נשים רבות לסרב למין אנאלי כי השותפים שלהם אינם נכונים לתהליך. הספר מספק הוראות כיצד לעשות את זה נכון ללא כאב.

אלכסנדר poleev "איך לשמור סקס בנישואין "(2013)

המפורסם רוסית סקסולוג מדבר על הגורמים ל"שעמום מיני "ב 5-10 שנים של חיים יחד ומניות טיפים איך לחזור על תחושות נשכחות ורגשות.

אלנה גאלץ "ארוטי תרחישי »(2020)

לשקיעה מחדש או תמונה שותפה תמיד שימושי עבור יחסי מין, כי מוסיף משהו חדש קרה כל יום והרצונות הסודיים זה מזה.

אוקסנה לוב "פסיכולוגיה חיי מין "(2019)

בפורמט קטן, מומחה ביחסים נותן עצות תענוג על איך לשנות את העירום האינטימי ". אֵיך השתמש בחלל בבית שבו משחקים לשחק ולהחיל.

מנטקה צ'יה "כן! סודות אהבה שניים "(2008)

בעזרת טאו סקסי אמנות המחבר יעזור לגברים ולנשים ליהנות רגשות בהירים יותר במיטה, הארך את ההזקפה ואפילו בפעם הראשונה לחוות אורגזמה מרובה.

על אודות נשים 3

אמילי naughs "איך אישה רוצה. כיתת יחידת על מדעי המין "(2015)

מומחה חינוך מין מוכר אומר את האמת על אורגזמה נקבה ומראה איך לחשוף את הפוטנציאל שלך במין ולהשיג הנאה מקסימלית במיטה.

אמילי naughs "איך אישה רוצה. מדריך מעשי למדעי המין »(2019)

זוהי תוספת לספר הראשון של המחבר עם טיפים יעילים כי לא רק מפרט טכניקות מיניות, אלא גם משפיע על הנושאים של הפסיכולוגיה. כיצד להתגבר על כשלים אינטימיים בעבר למד לדבר על סקס עם שותף.

ניקה ניקה "במיטה עם שלך בעל "(2016)

אישה פרובוקטיבית וחכמה מאוד אומר איך להפסיק להתלונן על שותפים לא מוצלחים באהבה באופן עצמאי למצוא את האושר שלך באמצעות פעולות וטכניקות פעיל הֲסָתָה.

אלכסנדר פוליאב "כל האמת על נקבה אורגזמה "(2013)

סקסולוג מניות טיפים על איפה להסתכל האזורים הארוגניים שלך כיצד לחזק את תחושת האורגזמה כיצד לפתח מינית פנטזיה ועוד.

Larisa konstantinidi "matchation. הגוף שלך בידיים שלך "(2020)

הם אומרים, יש שני כבישים במין: הודה אי שביעות רצון או לחקות כל החיים שלך. אבל איך היא האפשרות השלישית - אוננות. כאן נאספים טכניקות שונות ותנוחות, כמו גם אפשרויות באמצעות צעצועים.

דניאלה פלטנב "הרצוי אישה מאחלת לאישה "(2017)

צרפתית גינקולוגית לומדת איך מיניות נקבה, ומסבירה כמה גורמים שונים משפיעים, כי אישה לא יכולה לחוות את ההנאה האמיתית של Intima עד שהיא נאהבת עצמי.

Ekaterina lebedeva "שרוצה כל הגברים "(2018)

טיפים אלה נועדו ללמד נשים לא ביישן הרצונות שלך ואת הניסוי באומץ במיטה - כי מתי חיים נשואים קיררו את האש של תשוקה, אתה צריך לזרוק את הנתיב.

אנדריי ריידר "איך להיות אידיאל אהבה "(2018)

מתכונים מוכנים המלצות מוכחות מ אימון מפורסם אשר בהחלט ללמד אישה ליהנות היופי שלהם הנפש עבור הפיתוי של גברים ופתרון הבעיות שלהם לחשבון של מישהו אחר.

ארינה פיש "גוף. סוֹד סקס מדהים "(2019)

המחבר מזכיר לנשים על פשוט מאוד במקביל, את האמת חשוב ביותר ביחסים מיניים. שביעות רצון מגיע כאשר אישה היא בטוחה ושותף.

Lu Page "איך להיות נהדר אהבה "(1999)

פילגש טובה היא זו שתתאים מיטה קטנה להראות. אפילו דברים קטנים כמו סחיטה ג'ל יכול להפוך לפעולה מינית אם אתה עושה את זה על ידי העצה של המחבר.

ברברה Kisling "איך להיות אשפה ילדה במיטה "(2005)

כדי להפוך את הילדה הטובה רע, - אין צורך להתאמץ. כמה הרגלים ארוטיים וערמומיות טריקים ואדם יחזור מהעבודה במהירות של צליל.

על אודות גברים וגברים 4

יאן קרנר "היא מציצה תחילה" (2004)

מחקרים הראו כי האישה נחוצה ב 3 פעמים זמן יותר להתרגש. המחבר של הספר מציע הוראות צעד אחר צעד כדי לענות על השותף בעזרת השפה.

יאנג טרנר "הוא מכה שוב" (2006)

בתגובה לספר על שביעות הרצון של נשים, סקסולוג יאנג מייצרת את אותו אדם על גברים. אין תנוחות מיניות או מיוחדות טכנאי. רק תיאור של מציצה אידיאלית שיספק אדם.

פטריק הול "מציצה. 10 כללים, אשר צריך לדעת כל "(2019)

ישנם טיפים הלא ברורים לנשים, שרוצים להביא חיים אינטימיים עם שותף משהו חדש ולהפוך אותו נעים.

Peter איך "cunnilingus.

לביצוע שאיפות ילידים בישראל, במקרה שאתה מודל אלגנטי מרוסיה. העבודה בישראל תוכל פנאי. ליידי מודל חיצוני לתת לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל ניתן לקבל חודש מ -2,000 דולר.

הכי טוב ידני לגברים "(2020)

במיוחד לגברים חור גינקולוג כותב ספר על שלוש טכניקות Cunnilingus יעיל וארבעה כללים שימושיים, אשר בטח יביא שותף לאורגזמה בהירה.

Akaterina lyubimova "מה שותקים גברים "(2015)

הסקסולוג הראשון של רוסיה הוא ספר על איך לספק אדם במיטה. היא אומרת את זה מעדיף גברים שתיקה כדי לא להרגיז את השותף.

ברנדי רחם "גברים על שלי Cushche "(2013)

זוהי ההיסטוריה של נסיעה לאישה אחת לעולם של גברים ארוטי תשוקות. מה באמת רוצים באמת? למה לעשות בגידה? מה מחכים למין עם שותף ונושאים אחרים.

כללי "אישה". איפה היא לַחְצָן?"(2008)

המחבר כותב ציני אמיתית מעט האמת על נשים שיכולות להוריד גבר כמו מיני מניפולציות, תפיסת העולם של העולם, הטכניקות שלהם כדי להשיג מטרות.

אלכס לסלי "חיים חדשים בלי גרבונים "(2008)

המחבר מספר את הסיפורים האמיתיים של הפיתוי נשים ומסביר אילו טכניקות פסיכולוגיות השתמשו בפיקופרטס לגרור אפילו את האישה הבלתי ספוגית ביותר. דירות דיסקרטיות בתל אביב

ברברה Kisling "איך לעשות אהבה כל הלילה "(2005)

זהו מדריך עבור אדם שיעזור עדיף שהוא יבין את השותף, מציאת אותה "חלשים" ומשתמשים שלו מטרות על ידי ביצוע לילה בלתי נשכח עבור שניהם.

Ekaterina Makarova "בראבו, הפין!- (2019)

המחבר מדבר על פיזיולוגיה זכר מגלה בעיות, קומפלקסים ותביעות שגברים נפגשים חיים אינטימיים. נשים צריך גם לקרוא כדי להבין טוב יותר גברים.

קצת על בריאות אינטימית נקבה 5

נינה ברוקמן "ויוה לה הנרתיק" (2017)

מחבר הספר הוא דרך ז 'רגון רפואי ובצורה הומוריסטית בהירה מספרת לנשים על הסמכות האינטימית ביותר הגופות שלהם. אילו הזדמנויות מוסתרים בו, ואיזה רגשות יכולים להיות מנוסים אם לתקן אותם להשתמש.

Ekaterina Smirnova "אינטימי התעמלות לנשים "(2010)

"אלה" שרירים גם צריכים להתפתחות מְתִיחָה. בנוסף לתיאוריה קצרה של הבעיה, המחבר מציג את הקורא עם פשוט תרגילים המשלימים על ידי תמונות הסבר ומפורט תיאורים.

Ekaterina Smirnova "סקס רפלקס" (2020)

הרופא הזה עוזר לנשים לשפר חיי מין באמצעות מתחם אינטימי מפותח באופן עצמאי התעמלות. הנה התרגילים ותוכנית להרכיב שלנו להתאמן.

אליס ויטי "קוד נשים" (2013)

כאן נאספים ייעוץ מקצועי יועץ בריאות שעוזר לנשים לשפר את התזונה, להקים מחזור, להיפטר הווסת הכואבת, והכי חשוב, להגדיל אנרגיה סקסית.

נטליה זובארבה "הורמוני וולץ" (2017)

בספר זה, התאספו הרופא הפופולרי של Instagram תשובות לנושאים המביכים ביותר של נשים על בריאותם, המראה חיי מין. התשובה תמצא כל אחד.

נעמי וולף הנרתיק. סיפור חדש מיניות נקבה

הספר על האינטימיות הנשית מתקבלת במדינות שונות: טיפול, כבוד, הזנחה או שימוש. והכי חשוב, כמו אישה עצמה שייכת לעצמה ואת התשוקות "מביכה" שלה.

אוטוביוגרפיה 6

אולי נראה הכי קל לכתוב אוטוביוגרפיה. עם זאת, זה לא כך בפשטות. קשה לתאר את כל מה שקרה, חושף את עצמך ועם חיובי ומתוך צד שלילי. במיוחד אם זה נוגע ניסיון מיני. עם זאת, יש מחברים שלא התביישו לתת קהל רחב במיטתו.

"קשרים מסוכנים", סקודרו דה לאקו

את העבודה היחידה של הקצין הצרפתי בבת אחת יש תהודה רחבה ומתחו ביקורת על חוסר מוסריות. רומן ב מכתבים מספרים לנו על שתי אריסטוקרטים של פריז, מתכננים לפתות בוגר בית הספר הנזיר. לדברי המחבר עצמו, מכתבים שפורסמו בספרים אמיתיים, והוא עצמו מדבר רק כעורך.

"סרטן טרופי", הנרי מילר

ספר, על פי רוב, אוטוביוגרפי. המחבר מתאר משלו חסידים מיניים. בגלל השפע הגדול של הרומנים, המבקרים מאמינים בכך חלק מהסיפורים האלה הם בדיוניים. עם זאת, חלק מהם מציעים את זה סיפורים מיניים אינם בדיוניים, אבל הם נראו רק בגלל תהילה המחבר, כי הוא כתב רומנים על סקס. זה די מעניין לקרוא בשל איזו דיסוננס, בין גיבורים לסיפוריהם. לדוגמה, כאן ציטוט מהספר: "... האישה הזאת, כנראה, באמת היה נסיכה אמיתית. עבור כל השלטים. אֶמֶת, היא הראתה טריספר.-

"יומנה של גנב", אשתו של ז'אן

ניתן לומר כי הספר הזה הוא אחד מפרנק, בין כל האוטוביוגרפיות. בכלא, המחבר מתחיל לכתוב ספר על איך הוא הפך הומוסקסואל. מבריחים, זונות, שודדים - הנה הדמויות העיקריות של עבודתו. הספר גרם לתהודה ציבורית נאסר באמריקה, עם זאת, כמו עבודות רבות אחרות.

"פורנו הקדוש. היסטוריה על קולנוע וגוף, "בוגדאן Logvinenko

ספר זה נכתב על ידי האוקראיני עיתונאים ואומר לקוראיהם על תעשיית הפורנו. נוגע ל שחקנית פורנו, המחבר נמצא את כל הסודות ואת nuances של הצילומים פורנו. Nuances, מביך, גרזן, מיתוסים וסטריאוטיפים בסרטי פורנו מתוארים בספר זה.

תרגול 7

מַעֲשִׂי טכניקות מין לתאר הרבה יותר קל, תועלת, אלף שנים של כתיבה כאלה ספרים כבר הכינו בסיס מצוין. להלן רשימה של ספרי מין שאינם רק תגיד ולהראות איך הם נעים יותר לעשות, אבל גם לתת עצות על התנהגות במערכת יחסים.

קמאסוטרה

בלי זה, למעלה לא היה מספיק מלא. עבור אלה שאינם יודעים - Kamasutra - זהו סוג של הוראה לשימוש. איך, למשל, בעת הרכבת הקבינט. רק במקרה זה, היא מדברת על כמה יותר נוח יותר ונעים יותר לקיים יחסי מין. כן, ובתמונות. Kamasutra נכתב על כ 3-4 המאה של העידן שלנו, ופורסם בשנת 1883 באנגליה.

מעניין, Kamasutra היא לא רק הוראה צבעונית על סקס. בפרקים שלה, הוא מתואר איך להתנהג עם נשים, איזו אהבה היא כיצד לתקשר עם נשים נשואות וכיצד להכחיש אותם, כמו גם איך אישה צריכה להתנהג בנישואין. בסך הכל, ספר זה מציין 64 תנוחות, שרבים מהם נקראים מינים של בעלי חיים שונים. הוא האמין כי החיה הזאת צריכה להיות לחקות במהלך יחסי מין ולעשות את אותם צלילים שהם מפרסמים והם.

"כל מה שרצית לדעת על סקס, אבל פחדו לשאול," דוד רובן

מדריך המין האמיתי היה לפני כתב יותר מ 50 שנים. המחבר טוען כי עדיין מקבל אותיות עם הכרת תודה מן הקוראים שלך. פסיכיאטר לחינוך ומומחה למין קורא, בספרו הוא מתאר לא רק טכניקת מין, אלא גם מה מצב פסיכולוגי צריך להיות במהלך האהבה.

"תנ"ך סקס", פול ג'ואנידיס

ספר זה שווה לקרוא את כולם. לא, ברצינות. אלה שלא היו לו חוויה מינית או תשוקה Assuaturbate הופיע בפעם הראשונה. אלה שיש להם ילדים קטנים ששאולים שאלות לא נוחות. אלה שרוצים לחדש את אוצר המילים שלהם ארוטי אדוני מדינות אחרות. ספר זה יהיה מעניין לאלה שרוצים לדעת היסטורי או עובדות מדעיות על סקס. באופן כללי, זה כזה שולחן עבודה.

אומנות בדיוני8

גם סקס לא אינטנסיבי גם לא זה יותר מדי. אחד הז'אנרים הפופולריים בנושא זה - רומן. החמצה סיפורים, לפעמים מבוסס על תווים אמיתיים, ניתן למצוא בכל ספר חנות.

"סקס בעיר הגדולה", קנדז בושנל

רומן זה אומר לנו על ארבע נשים שאוהבות סקס ואוהבים אותו לדון. אהבה הרפתקאות עבורם - חלק מהחיים. ניסויים, צעצועים, שותפים רבים הם נושא קבוע של שיחותיהם. הספר יעזור לפתוח את הצעיף של סודות וללמוד, מה באמת רוצה באמת.

"ההיסטוריה O", פולין Reagine

ספר זה, בזמן נידון עבור פורנוגרפיה, הוא נולד בשל העובדה כי המחבר של המחבר אמר זה נראה לא אישה אחת יכולה לכתוב רומן ארוטי הגון. היא מדבר על הרפתקאותיו של הדמות הראשית שהגיעו להתנדבות עבדות מיני סגירת מועדון. מונחים רבים המשמשים את זה הספר על סקס, הפך לחלק הקהילה המודרנית subculture bdsm.

"120 ימים של סדום, או בית ספר של דבורה", מרקיס דה גן

כל המילים באטימולוגיה עניין "סדיזם" - ברוך הבא. זה בזכות דה המונח זה הופיע. בבת אחת, המחבר הזה הביא פאניקה אמיתית בחברה. לרומנים שלו לא היו גבולות והיו ספוגים בתאווה ובבורפוצ'רי. אחד הספרים הפופולריים ביותר שלו, "120 ימים של סדום", מתאר את ההרפתקה של 4 גברים עשירים.

אלימות, כל צורות המין, גרימת פציעות פיזיות ורציחות שבוצעו מעל 38 צעירים וצעירות, צנחו את הציבור בהלם. דה גן, כותב כתב יד, הסתיר אותו בבסטיליה, ואחרי לכידת המבצר נשרף, שאבד את הספר הכי מושחת בכל הזמנים. כתב היד נמצא בבסטיליה לאחר מותו של מחברו. הרומן לא הושלם, אבל הפרקים שלו מתוארים בהצהרה קצרה.

פסיכולוגיה I סקסולוגיה בספרי סקס 9

בנוסף לתכנים הכלליים, יש עדיין אלה נאמר על ידי הקורא שלהם על דפוסים התנהגותיים במין והקשר פסיכולוגי.

סקס הוא אחד הצרכים הטבעיים החשובים ביותר של אדם. כך ששני השותפים מרוצים מחיי המין, זה הכרחי לא רק לקחת בחשבון את הניואנסים הרבים, אלא גם כדי להבין מה השותף רוצה וכיצד להתעמק. לפעמים אתה צריך להתמודד עם בעיות אינטימיות ולומד להיות פתוח אחד לשני.

עבור אלה המעוניינים בנושא המין מהצד התיאורטי, רשימת ספרים זו של פסיכולוגים ידועים, הסקסולוגים ומדריכים להתעמלות מיניות נערכו:

7 סודות אינטימיים. פסיכולוגיה של מיניות, "אנדריי קורראטוב

פסיכותרפיסט פופולרי מרוסיה בבת אחת היה מרוצה מאוד לעובדה כי הוא נכתב על סקס במהלך 50 השנים האחרונות. אז הוא כתב את ספרו על סקס. מנקודת מבט פסיכולוגית, המחבר רואה שאלות של בעיות אינטימיות, אימפוטנציה והשגת אורגזמה, וכן להיפטר מתחמים במיטה.

"מִין. מ נוירוביולוגיה ליבידו פורנו וירטואלי, "דריה Varlansova ואלנה Fouore

ספר זה מיועד למי שמעתי הרבה על היתרונות והפגיעה במין, ואינו יודע מה להאמין. שכבות השפעות אקנה למין, משקל, דליות, עוצמה וכאבי ראש? מיתוסים רבים debunked בספר זה, ואלה הנכונים - נתמך על ידי אמיתי מחקר

"גברים על הספה שלי", ברדלי

הפסיכולוגית האמריקאית, לאחר שנכנסה לפרקטיקה פרטית, גילתה את הליבה הזהב.

תחזוקה של גברים מאובטחים - המקרה קשה מבחינה פסיכולוגית. אנשים עשירים ישראלים אינם משמשים לציבור להפגין נשים וילדים. יותר מבחינה כלכלית esquiten, אחד יקצה את המיקום יעשה חברה נעימה.

עם בעיות של בעיות במין אליו, הפגישות הגיעו, בעיקר גברים. כולם חלקו את מחשבותיו, רגשותיו, בעיות. לאחר שלמדו מה גבר רוצה, המחבר שחרר את ספרו, נפרעו לחברה את הצעיף לעולם המסתורי הזה.

בפירוט על פסיכולוגיה של המיניות, אתה יכול לקרוא במאמר שלנו על ידי הפניה.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

הדרך הטובה ביותר להבין את אמנות האהבה היתרונות - ספרים על סקס. לא עצתו של חברים ולא הנוף של פורנוולוגים לא יגרום לך ענק סקס אמיתי. אבל הספרות הנוטמטית - מה שנדרש במקרה זה. בספרים כאלה, כולם ימצאו משהו חדש לעצמם. זה אף פעם לא מאוחר ללמוד, וידע של סקס לא יקרה מספיק. מגוון - ערבות של סקס באיכות גבוהה. חשוב ליישם פרקטיקות שונות, טכניקות, סוגי מין, לא לפחד ניסויים דברים בסיסיים משלו. ספרים על סקס - מאסטייב!

Просмотров: 136 | Добавил: trinaikvcbenck | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar