23:25
אגדות תושב על סאם Y עבור 40: אנו אומרים את האמת

לעתים קרובות נמצא מיתוס על סקס אחרי 40 שנה, זה הפך שהוא פשוט נעלם בגיל זה. גם אנשים יודעים באותן שנים אינן משפיעות על החיים הסקסיים. למעשה כמעט כל הנשים של גיל בוגרת הם לא בלי סיבה לשקול את החיים sexiest שלהם הרבה באיכות גבוהה במיוחד בתקופה זו. אז מאמין barb defri, גינקולוג ממישיגן. "אחרי 40 שנה, הגברות אפילו מודעות יותר למה הם מאחלים להם ישירות, ואיך אני יכול לקבל את זה, "היא מדגישה ראיונות משלו.

התוכן של המאמר

1 "Menopausa משפיע קשות על הליבידו" 2 "גברים רוצים סקס בכל גיל" 3 "סקס עוקף גיל המעבר הוא סבלני מאוד, כך שהם עושים 4 "בגיל בוגרת, אנשים לא, לשים את זה בעדינות, יש אורגזמה" 5 "אם תתחיל ליישם ויברטור, אז בלי זה, זה לא יהיה אפשרי להשיג אורגזמה" 6 "Condmen מסופקים רק עבור מתבגרים"

תן לנו לראות יותר אנו מוקצים אגדות זמין על איך אנחנו מביעים, את החיים המיניים של הנשים של 40 שנה.

"גיל המעבר משפיע מאוד לבידו" אני

התנהלות בעובדה כי בתקופה רמת הורמון הקדמי של אסטרוגן וטסטוסטרון אחראי על מינית הרצון הוא באמת נופל. ובשבילך כבר לא רוצה סקס גם לעתים קרובות, כמו 20 או 30 שנים. אבל זה לא צריך להיחשב כי ליבידו הוא אבוד מאה אחוז. מעת לעת זה קורה להיפך - אם בכלל, לשקול את העובדה כי על הליבידו במובנים רבים, לא רק פיזיולוגיה, ופסיכולוגיה ".

"יש הרבה נשים, שממנה ודא את הרצון של ההזדמנות של איך ילדים מבוגרים לעזוב את בית ההורים; או שהם כבר לא יכולים לדאוג להריון סביר, "מסביר גינקולוג מרג'רי ג'ס. "עם זאת, ירידה קטנה בליבידו היא נורמלית לחלוטין. אם זה נופל ברצינות - בהחלט להתמודד עם הרופא המטפל, כי זה יכול להיות סימפטום של בריאות קשה, מדיכאון סוג II סוכרת.

"גברים רוצים סקס בכל גיל" 2

במציאות, כל הגברים ב לאלה או לתרגול אחר סוג משלהם של "גיל המעבר הגברי" הוא תנאי בשל אימוץ האורגניזם, הידרדרות של זרימת הדם, ו גם את רמת הטסטוסטרון הנמוכה ביותר. "כל זה משפיע על רצון סקסי גברים, התרגשות, סבולתו והבריאות הרגשית "מסבירה סטיבן לינדהיים, ד"ר דבש מדעי עוז המדינה אוהיו (ארה"ב).

"סקס עוקף גיל המעבר הוא מאוד סבלני, כך שהם עושים" 3

כמה נשים נצפות בעצם באטרופיה הנרתיק, אשר גם עושה קלאסי, כפי שכולם יודעים, יחסי מין הוא מאוד כואב. "במקרה הזה הגברות באמת לא, בסופו של דבר, חווים, כפי שכולם יודעים, תשוקה מיוחדת, לשים את זה בעדינות, לקיים יחסי מין, "- הערות ד"ר דבש מדעי אלן אלטמן מקולורדו (ארה"ב). דירות דיסקרטיות במרכז

הוא האמין כי כ 67% מכלל PostMenopausus גבירותיי מעונים כמה מאיתנו כל הזמן אומר נווסת נרתיק. לא לכל אחד לא סוד כי אין נשים קבוע, כפי שרבים באים לידי ביטוי, חיי מין, בסיכון מסוים: אחרי הכל, מין מגביר את זרימת הדם הנרתיק המאפשר לך לשמור על בריאות רקמות.

אבל אתה יכול לעשות הרבה שימושי כדי להפוך חיים סקסיים כמו אנשים משמשים להביע, פעיל אפילו בגיל מבוגר. עזרה חומרי סיכה, מכשירי לחות מיוחדים, קרמים אסטרוגן. גם אתה יכול שוחח עם הרופא המטפל שלך על מטרת תרפיה אסטרוגן.

"בבגרות, אנשים לא חווים אורגזמה" 4

כ -25% גבירותיי, כפי שכולם יודעים, לפחות דיווחים על הקשיים בהשגת השיא. "פחות מ -5% ברמה הפיזית לא מסוגל לארגן, "- הערות. "אז זה לא איך ללבוש לעצמו קרוס.

אסקרטים מאומנים רוצים לעבוד עם מיליונרים של ישראל. הם כמובן לא מחסנים ואבנים. אבל עכשיו זה לא הצדדים המועילים היחידים לעבוד.

להשיג אורגזמה יכולה להיות מושגת על ידי עבודה על חלק כזה של הקרבה, בתור הקדמה. זה חשוב במיוחד עבור הגברות, אז אל תפחד לשאול שותף על הנשיקות הארוכות ביותר, חזה גירוי הדגדגן.

"אם זה רק כדי ליישם ויברטור, אז בלי שזה להגיע לאורגזמה לא יעבוד" 5

למעשה, כניסתה של ויברטור באופן משמעותי, לשים את זה בעדינות, מפשט את ההישג של Orgazmo. ללא ספק, ראוי להזכיר כי אבל זה Nekak אינו משפיע על האפשרות להשיג את הנקודה הגבוהה ביותר וללא צעצועי מין. "אל תפחד להשתמש בוויברטור ללא עזרתם של אחרים או עם שותף "- ממליץ על ד"ר קרול קווין, סקסולוג מסן פרנסיסקו.

"קונדומים ניתנים רק עבור מתבגרים" 6

נשים מבוגרים וגברים גם זקוקים להגנה; ועם כל האנשים האלה מעל גיל 40 עדיין, באופן כללי, נהנו על ידי קונדיומומי מאשר אנשים צעירים. ואפילו לא צריך לומר כי בדיקה natonal שנערך בארה"ב, אנשים רבים חושבים, בריאות מינית רשמה את השימוש בקונדום באמצע 6000 אנשים בפועל בגילאי 14 עד 94 שנים.

"הדור הזה גדל לתחילת מגיפת ה- HIV", הוא מיכאל ריס, מדעי המועמד של בלומינגטון, אחד מחברי המחקר של המחקר. "והתברר כי הנוער משתמש לעתים קרובות קונדומים, כדי להגן מפני איך לבוא לידי ביטוי, הריון מיותר, ולא מתכוויות או איידס. אבל עם כל זה, מספר החבר 'ה ו הגברות מעל גיל 50 עם HIV גדל. ".

כיום קונדומים מיוצרים הרבה יותר נוח יותר מאשר שניים או שלושה לפני שנה. אתה יכול לרכוש קונדום עם מרקם שונה, צורה, סוגים שונים של סיכה. "כמה היית מהימן שותף, כל הזמן צריך להתחיל בתחילה סקר על STD ו- HIV, ו רק לאחר מכן ניתן לחתוך מהגנה במשך זמן מה, "מייקל מייעץ ראיונות משלו.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג עבור 10 שנים. לעזור לזוגות, זה הפך להיות אפשרי לפתור קשיים בחיי סקסי.

כמעט כל הבנות הצעירות עם הפחד צפויים לבוא לידי ביטוי, כאשר הם, באופן כללי, יהיה 40+. הם מאמינים כי בתקופה זו הם יתחילו מעט וביטחון להפוך לסבתות שישבות בימים שלמים תחת הכניסה ולדון בכל אלה שעוברים על ידי. אבל בעולם המודרני ב -40 שנה, החיים מתחילים רק! ומין בגברות עבור 40 בפתאומיות יותר מאשר צעירים nimimifts. זה בדיוק הגיל שבו גדלו הילדים, עם סימנים של הזדקנות, הגברת כבר ענווה, הכל נירע בעבודה, הוא התחיל לדאוג לתפיסת העולם הציבורית.

בישראל, אין דעות קדומות, ואילו המילה באה לעבודה בסוכנות ליווי. גברים מקומיים בעלי מוסר גבוהים. בהחלט כולם מבינים כי היום הצדק ההלם רק לומד את השותף במקרה, שומר את השיחה ואת ליווי אישה בכיתה VIP יהיה אינדיקטור של מעמד ציבורי.

יש לציין כי על ידי העובדה כי 40, המיניות של הגברת מגלה לחלוטין. תארו לעצמכם עובדה אחת על מה לחשוב שבגיל הזה אין מקום של מין - לפחות בורים.

Просмотров: 153 | Добавил: trinaikvcbenck | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar