09:06
איך לאכול סקס על ידי הפסקה ארוכה?

מִין לאחר הפסקה ארוכה לא להביא כל הזמן חיובי רגשות. אולי העובדה כי אפילו לא יכול להיות מושמט על ידי אורגזמה המיוחל. ככל שזה היה ארוך יותר תקופת התנזרות מינית, איטי יעבור את תקופת ההחלמה.

התוכן של המאמר

1 מה קורה בגוף עם התנזרות ממושכת 2 מה מפחדים מאנשים? 3 מהם מפחדים הגברות? 4 איך לשים את זה בעדינות, להביס את הזוועה? 5 טיפים לחבר 'ה 6 טיפים לנשים 7 גברים ייסורים במיטה 8 גבירותיי של ייסורים במיטה 9 התנזרות וגיל

מה קורה בגוף עם התנזרות לטווח ארוך

התנזרות ממין, או התנזרות, - היעדרות, כפי שכולם יודעים, חיי מין. בגוף האדם, הורמוני מין מיוצרים, שאחראים ליבידו ועל יציאתם של פונקציות מיניות. עם קבוע, כמו רבים חושבים, חיי מין, לשים את זה בעדינות, יש התחדשות מתמדת של רקע הורמונלי. כאשר, סוף סוף, כמה הורמונים נצרכים, הגוף להחליף את הנותרים.

אם סוף סוף עצר מגעים SexaPile, מספר ההורמונים בדם גם מגדיל למקסימום. בלוטות הפרשת הפנימית, לראות את המקרה, עצור הייצור נוסף הורמונים סקס. בשביל מה לבזבז כוח וחומרים מזינים, אם ההורמונים אינם צוֹרֶך. דירות דיסקרטיות

בסופו של דבר התנזרות ארוכה מתרחשת גם "מחיקת" במוח של עמותות, יַחֲסֵי מִין. תארו לעצמכם עובדה אחת שהגוף, מצד אחד, רואה את הפונקציה לא הולם, זה נשאר ללא דורש, ומצד שני, מנסה יובצקי במוזיאון, כפי שכולם הם בטן, מערכת עצבנית, כפי שכולם אומרים, חוויות שליליות.

זה מוביל ל, כי לבסוף מקטין תשוקה סקסית, הרגישות של אזורי ארוגני נופל. כי כאשר השותף המיוחל אפשרי גם מתרחשת באופק, מישהו כביכול לתוך קרוב המדינה להיכנס לפאניקה.

מה אנשים מפחדים?2

מִין מופיעים של הפסקה ארוכה הוא כרוך בצרות - פתאום זקפה לא יקרה, לא אוהב את זה שיתוף קשר עם שותפות.

מה הם הפחד של הנשים?3

סקס התנזרות מומרת לדחיית הגוף שלה. גבירותיי מעונות על ידי שאלות, איך להתנהג במיטה; אם אין סקס שאורך.

איך לבסוף להביס את הזוועה?4

אין צורך להתמקד! הכל יעבור, איך לעבור. אין צורך, בסופו של דבר, למהר. כולם יקרה שוב קל יותר, אם שותפים לגלות חבר של חבר קרוב יותר, להתרגל, יתחילו לסמוך, למד לבסוף לדבר ולשמוע. יש השקפת עולם בר קיימא כי אלכוהול טָרִי. זה כל כך, אבל גם כדי להתערב לא להגיע לאחור תוֹצָאָה. אין צורך לשים אורגזמה, כפי שכולם אומרים, היחיד מַטָרָה. כדי לספק חבר של הנאה, יש הרבה שיטות וללא חדירת חבר בנרתיק.

טיפים עבור Guys5

אם לא נוח לחלוטין, אתה יכול לקחת תכשיר איתך כדי לשפר את הזקפה. מה שזה לא יהיה מוזר, אבל לעתים קרובות כזה מתקן טיפול מרגיע ונותן אומץ, אשר מסייע, כל כך לעצור את כל התאריך בכיס.

אם האירוע יהיה שיתוף פעולה בצורה כזו, כי ללא מוצר, זה לא יהיה שום דרך לעשות, הוא גם יעזור.

שירותי ליווי בישראל משולמים באופן מושלם. לעתים קרובות, קונים הם צעירים מוצלחים שרוצים לטובה מופיעים בפגישה, לוקח ידית עם גברת מרהיבה. הכנסה כזו מספיק, כך שהוא לגמרי מכוסה לחלוטין על ידי אובייקטים הדרושים.

פעולה, היא הפכה, מתחילה בעוד כמה דקות ונמשכת כמה שעות. ללא ספק, ראוי להזכיר כי הוא אופציונלי לחלוטין לקחת את זה בכל פעם, הגוף "יזכור" נשכח ואז לא יהיה כך לדבר תצטרך doping.

טיפים לנשים 6

מַקִיף לגבי הגוף הלא מושלם חסר משמעות. אני צריך לקבל את עצמך איך אנחנו כל הזמן מדברים, כזה, מה לאכול. כפי שלא היו מוזרה, אבל כמה באים לידי ביטוי, אותם אנשים בשאלות אלה אינם קריטיים בביקורתית. טוֹב יהיה, כדי לחזק את שריר של perineum באמצעות תרגילי קגל. שוכב זמן קצר יגדיל את הטון שלהם, אשר באופן ניכר עם זאת יגדיל הנאה הדדית מ קרבה מינית. בנוסף, תרגילים אלה הם מניעה מקסימה כמעט כל מחלות גינקולוגיות. מה אכן, תחזוקה טובה: מניקור, פדיקור, דפילציה. רוחות נ ' לא נקודת: גברים נראים ריח טבעי יותר של הגוף הבלתי מעוניין של האישה. סֶקסִי הלבשה תחתונה - כדי לעורר גבר ולהגדיל את ההערכה העצמית שלהם. אולי, הם יצטרכו חומרי סיכה, כי עם חוב של התנזרות מינית, הגברת יכולה כדי להיות סוף סוף שבור את הייצור של סיכה טבעית. ב אהבה randevo זמן ביסודו נשאר. לא, לבסוף, לבנות מעצמך סקס, ואיך להתבטא, מדי. טוֹב הומור עוזר כל הזמן לעזור כאן. אם קשיים נפשיים נפתרים קשות, כדאי להירשם מיוחד אימונים שבהם הם ילמדו להירגע כראוי.

בסופו של דבר, התרגשות הספקות שנותרו מאחור. הרגע החופשי הגיע - סקס על ידי הפסקה ארוכה.

ייסורים של גברים במיטה

הֶעְדֵר זקפה לפחות מי יניח לתוך הלם. אנשים מעטים יודעים את הדבר החשוב ביותר - לא נופלים ברוח, כל קורה. יכול להיות תרגום לשמחה, לספק את השותף לפחות כמה אחרים, החל על זה, שיטה. יכול להיות משוקם על ידי קבלת המוצר עבור חיזוק פוטנציאל.

תוצאה כפי שהיינו מדברים זמן רב התנזרות להיות ערמונית עומדת. הוא מתעורר בגלל קיפאון של זרע פנימה חומרה יוקרתית. יש הפרעות במחזור הדם בחבר המיני, אשר מובילה כמו בדים מפורסמים של סלורבון, הרוויה החסרה שלהם חומרים מזינים.

זה מוביל ל התקנות תפקוד. כמובן, כולנו יודעים היטב מה זוגות, כפי שאנשים היו מתבטאים, המין פועל הכל מגיע לנורמלי, ב המקרה הלא נעים צריך לבסוף לחפש איך אנחנו רגילים לדבר, מותק.

מוקדם שפיכה - בן זוג תכופים כאשר עוזבים זמן רב, כפי שאתנו כל הזמן אומר התנזרות מינית. לֹא זה גם שווה לקחת קרוב ללב. לא לכל אחד סוד הוא העובדה כי צמרות הנאה.

עם הצעות האלה יחס ביסודו של הגברת, התמיכה הטקטית שלה.

DAME ייסורים במיטה

W נשים עשויות להיות כך לדבר את התופעות של הנגינה - הפחתה לא רצונית שריר הנרתיק. זה עלול לגרום, כפי שכולם יודעים, אין רגשות אחרים ואפילו להיות מכשול עבור חדירה.

Esquiters מוכן רוצה לעבוד עם העשירים של ישראל. הם נדיבים וטקטיים. עם זאת, זה בהחלט לא רגעים שימושיים אחת בעבודה.

כאן זה ביסודו של דבר, סוף סוף, להירגע, ועוזרים בענייני אהבה זה. אפשרות טובה תהיה אימוץ של אמבטיה חמה, במיוחד יחד עם הנבחר.

התנזרות E.E.9

האיש המבוגר קשה יותר לחזור איבד פונקציות מיניות. בעניין זה קשה סוכנים פרמצבטיים המשפרים את זרימת הדם באיברים של כדור מיני מתן כיצד רובנו התרגלו לומר, זקפה ראויה. תנאי תקוה של Furora הוא כמה אנשים חושבים בריאים בלוטת הערמונית. הפרעות הנוירוטיות מתמודדות לבסוף עם פסיכולוגים סקסופתיולוגית.

אוֹדֶם היכולות של הגוף הן אינסופיות. סקסי jobitation יעזור לחזור איבד שמחה של חיי מין.

ויקטוריה פומינו

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה כי רוב 10 שנים. אני באמת רוצה להדגיש את העובדה כי קשה לפתור קשיים בחיי סקסי.

הפסקה ארוכה במין יכול אפילו לשמש להביע, שימושי. לא משנה מה סיבות הוא הופיע. In-1, חוסר תקשורת אינטימית במשך תקופה ארוכה - שיטה טובה כביכול כדי לבדוק את בן הזוג כדי נאמנות. מישהו קטן יודע שההנזרנות תסייע למהר את מידת ההתרגשות למקסימום. ואז את המין הראשון על ידי הפסקה ארוכה יהיה מאוד נלהב וחם. זה לא הכרחי לפחד שהוא סוף סוף ללכת מהר מאוד. גם אם כך - אתה יכול כל הזמן להמשיך איך המעגל השני הוא התחיל לבוא לידי ביטוי, את המעגל השני ולארגן מרתון סקס אמיתי לכל הלילה! העיקר הוא לא, באופן כללי, עושה את העובדה שלא קיימת יחסי מין. אין דבר נורא!

Просмотров: 120 | Добавил: trinaikvcbenck | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar