22:48
איך לקיים יחסי מין בלי להשתמש בקונדום? 8 אפשרויות אמצעי מניעה

יום יומי רופאים, הורים, מכרים ופרסומות בטלוויזיה אומרים על הצורך להשתמש בקונדום במהלך כל יחסי מין. ו, theme לא פחות, עדיין יש שיעול, שאינם מפוחדים מהתוצאות צורה של הריון לא רצוי ומחלות המועברות מינית. אם אתה אחד מהם, אז זה חומר זה בדיוק בשבילך! מאשר כרוך יחס דחייה של המוצר מספר 2 והאם יש חלופה - קרא לְהַלָן.

התוכן של המאמר

1 צפה במחזור 2 פעילה מינית מופרעת 3 תרופות הורמונליות 4 ספירלה intrauterine 5 קונדומים של נשים 6 גריז spermicid 7 טיח הורמונלי 8 "חם" שיטה

כמובן, כשזה מגיע לשותף קבוע, הקונדום הופך למדייר, ולא תכונה ללא שינוי. ואם STDS עדיין ניתן להימנע (כמובן, בתנאי כי במערכת היחסים שלך שולט אמון ונאמנות), אז התקפי הריון עשוי להפוך הפתעה בלתי צפויה. שניהם נעים לא באמת. במקרה, כרגע אתה נוטה יותר לשנייה אופציה - העצה שלנו על איך לקיים יחסי מין ללא שימוש קוֹנדוֹם.

צפה במחזור

ב מחזור הווסת של כל בחורה יש מספר מסוים של ימים שבהם סביר יותר לעבור הריון. ככלל, זה 3-5 ימים עד ההבשלה של הביצה וכמה ימים לאחר. אתה יכול רק לעקוב אחר בדיוק בִּיוּץ.

אבל לעשות את זה הכי טוב בעזרת לוח שנה נקבה. לא להיות עצלן ציין מדי חודש ההתחלה והסוף של ימים קריטיים. אז אתה בהחלט יודע משך המחזור והבין בערך אילו ימים ההסתברות להיכנס קטן בהריון קטן, ומה - עדיף לא להסתכן.

אבל אל תשכח כי שיטה זו מותנית, ואת האורגניזם הנשי הוא די בלתי צפוי. לכן, כדי להסתמך במלואו על הנתונים לוח השנה לא מוּמלָץ.

ב כמו מידע נוסף יכול להיות ממוקד בבסיס את הטמפרטורה של הגוף שלה. המהות של הליך זה היא הבאה. על ה במשך כמה ימים בכל בוקר באותו זמן אתה צריך למדוד את הטמפרטורה של רקדת. הקלטת נתונים מדחום, תוכלו להבחין כי ב אינדיקטורים מסוימים הם קצת יותר גבוה מהרגיל. זה האחד הכי מסוכן ". עם זאת, אם כל ספקות להתעורר, אתה תמיד אתה יכול לרכוש מבחן הביוץ מיוחד בבית המרקחת, וזה מספיק קל לשימוש ואינפורמטיבי.

קטע את הפעולה המינית

בוודאות מושג זה כבר מוכר לך. המהות של השיטה היא די פשוטה - לעשות אהבה, אחד הנבחר שלך מסיר פין ממך כמה שניות עד זרעים. זה רק כאן הכל פותר ניסיון מיומנות גברים. ובכן, ומקרה שמח, כמובן.

לֹא מְנוּסֶה שותפים טועים לעתים קרובות עם חישובים זמניים או overestimate שלהם הזדמנויות. בנוסף, בסודיות של הגברים, אשר בולט זמן רב לפני כן אורגזמה, כבר מכיל כמות מסוימת של spermatozoa, כל אחד אשר הוא מסוגל להפרות את תא הביצה.

ההכנות הורמונליות 3

פּוֹפּוּלָרִיוּת אמצעי מניעה של אמצעי מניעה גדל כל יום. אתה כנראה, גם שמעו על הנכסים הקסומים שלהם, בנוסף למטרה העיקרית.

תמיכה של גברים עשירים - פעילויות קשה נפשית. מיליונרים של ישראל לא טרחו בפומבי להפגין נשים וילדים. זה יסודי לבחור אסקמנטל, אשר ידגיש את הרמה ויאוסף חברה יפה.

ו ואכן, בזכות הקבלה הרגילה, גלולה נס יוכל להתאים מחזור הווסת, לשפר את מצב העור ואת השיער, להתמודד עם טיפות מַצַב רוּחַ.

הודות ל שיטה זו אתה לא צריך לדאוג לעובדה כי לילה נוסף אהבה עבר בלי קונדום. אחרי הכל, על פי הסטטיסטיקה, נטול אמצעי מניעה 98% אמין. בתנאי שאתה שומר את המצב ולקבל תכשירים מדי יום באותו זמן. עם זאת, לא לשכוח כי נתון השיטה יכולה לשמור רק מתוך הריון לא רצוי. בִּדְבַר זיהומים מועברים מינית הוא לא יעיל לחלוטין.

Intrauterine spiral4

מספיק ההמצאה הפרמצבטית הפופולרית, אשר גם מאפשרת תשוקה, שוכחת על הקונדום. אחד היתרונות העיקריים של שיטה זו הם מסגרות זמניות. הספירלה מותקנת על ידי גינקולוג עד 5-6 שנים. הוא ממוקם ישירות בצוואר הרחם ויוצר שלילי זרע בינוני צמצום הפעילות שלהם.

להגשים חלומות אישיים בישראל רק אם אתה אישה אלגנטית מרוסיה. העוסקים בישראל מותר בפנאי. גבירותי של מודל חיצוני לתת לבנות קריירה ליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל, אתה יכול להרוויח חודש מ 6600 $.

על ידי שימוש בשימוש בזה ניתן לייחס את שיטת הנימצים:

הספירלה אינה מגינה מפני STD; כמה בנות מרגישות אי נוחות לא משמעותית בפנים; התקפה של חטוף הֵרָיוֹן; הופעתה של זיהומים I שְׁחִיקָה.

נקבה קונדומים5

עַכשָׁוִי חלופה לקונדומים זכריים. לרוב הם מעוצבים קטנים כובע או טבעות עשוי לטקס דק. זה פשוט "להתיידד" עם מוצר זה מהפעם הראשונה בלי להתייעץ עם גינקולוג אתה זה לא סביר אפשרי. כי בעת בחירת קונדום נקבה אתה צריך לשקול את גודל המוצר ולהיות מסוגל נכון להיכנס לתוך הנרתיק.

על ידי כמה נתונים, שיטה זו של מחסום אמצעי מניעה היא מספר פעמים יותר אמין, מאשר קונדום זכר, מגן על הנערה ממחלות מסוכנות ומתקפה הֵרָיוֹן. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%90%d7%a9%d7%93%d7%95%d7%93/

Grease6

הדבר העיקרי היתרון של שיטה זו של אמצעי מניעה הוא כי באמצעות זה גברים ונשים יכולים. יש לו מבנה ג'ל וקל להחיל על הפין או בתוך הנרתיק. חומרים פעילים של זה שיטת המכשול של אמצעי מניעה מכוונת להרס מוחלט של זרע ולפרוע לחלוטין עם החדירה שלהם לתוך הביצה הנשית.

Spermocideses בטוח לחלוטין עבור הרקע ההורמונלי שלך, למעשה אין לך תופעות לוואי להגן מפני רוב המחלות ואינם דורשים להשתמש על בסיס קבוע. מעדיף שיטה זו אמצעי מניעה, זכור כי סיכה spermicidal יישומי מומלץ עבור 15-20 דקות למין.

טיח הורמונלי 7

אחד מן ההמצאות החדשות ביותר של פרמקולוגיה שאתה רק צריך לנסות, סירב קונדום. קונסטרוס המכיל הורמונים, אמין מגן מפני הריון לא רצוי ומסייע לנרמל את הווסת מחזור האישה.

בנות רבות אהבו שיטה זו של אמצעי מניעה לנוחותה ומעשיותה. הטיח מודבק לאחד חלקי הגוף (הישבן, זרוע, בטן) בערך 1 פעם בשבוע. במהלך ימים קריטיים זה לא בשימוש. לכן, לחודש אתה צריך רק 3 חתיכות של המצאה קסומה זו. עקרון הפעולה של הטיח ההורמונלי הוא די פשוט וברור. ההורמונים הכלולים בו בשליטה מלאה על עבודת השחלות, בהתאמה, המשפיעים על הביוץ והפיכת יום רביעי באורגניזם לא מתאים לתנועה של זרעזואה.

"חם" שיטה 8

חלק עליון מגוחך, במבט ראשון, אבל לא פחות פופולרי בקרב כמה זוגות. לִיצוֹר הנוף הוא כי טמפרטורה גבוהה יש השפעה שלילית על פעילות חיונית spermatozoa. זה אפשרי כי מבוסס על אישור זה ואיסורים של גברים הופיעו ללבוש תחתונים קרובים ומוגשים בתשוקה של סאונה.

אבל, למרות כל האבסורד, כמה גברים משתמשים בו הגנה אמבטיה חמה ישירות לפני מעשה מיני. אתה יכול לחלוק את האמונות שלהם, או להכחיש באופן מוחלט, אבל זכור כי שיטה זו עצמאית מספיק. להסתמך על שאלות כאלה על ניסיון של מישהו אחר - לעצמך.

למרות על מגוון רחב של אפשרויות מין ללא קונדום, יש לציין כי הוא מגן אמין היחיד הוא לא רק הריון לא רצוי, אלא גם כל מחלות מועברות מינית. באופן טבעי, ב את המצב עבור אחסון ונכון שלה.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

הקונדום הוא הדרך היחידה למניעת הריון שמגינה מפני מחלות המועברות במגע מיני. לכן, אם תחליט לקיים יחסי מין ללא קונדום, לעשות זאת רק עם אדם, בבריאות אינטימית של אשר בטוח של כל 200%. תאמין לי, לטפל במחלות מין במשך זמן רב ויקר. חלקם אינם מטופלים בכלל - כגון הרפס, פפילומבירוס, HIV. אם אין לך סיבה supernavigation לנטוש את הקונדום, עדיף לא לעשות. האופציה היחידה - סקס עם שותף קבוע, מוכח, אמין. לטפל בבריאות שלך!

Просмотров: 264 | Добавил: trinaikvcbenck | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar