16:20
אופי מיני שונה? Sexologists ממליצים כי באופן כללי, לעשות שותפים

כי לעתים קרובות אנו משקיעים במושג "מיניות"? אין ספק, מראה חיצוני ואטרקטיביות. אבל פסיכולוגים אומרים שהבסיסי ביותר הוא כריזמה סקסית. שים לב כי ההשוואה המינית של נשים וגברים היא לא רק קבוצה של פעולות והאורגזמה הבאה, ואת יחס השותפים לקרבה אינטימית. כבר זמן רב היה ברור כי הגברות והאורגניזם הגברי מגיבים למין אחרת ויש להם יחס נוקשה כלפיו. איך זה מוצג?

התוכן של המאמר

1 ההבדל באופי סקסי של הרצפות 2 מהם סוגי הדמות המינית? 3 אם הם תואמים כמו שאנחנו כל הזמן אומר תווים שונים?

את ההבדל באופי המיני של המין

מה המשמעות של סקס לגברת? זוהי פרלוד, מכינה לכינה, נשיקות, נוגע. מה שנותן לה הרגשות שלה. זה סוף סוף אומר סקס עבור זכר? זה, תחילה, התהליך עצמו, כפי שהיינו מדברים, יחסי מין והישג של אורגזמה. גברים מתווכחים בצורה נכונה ביותר, הם לא סוף סוף רגישים רגשנות עודף. אינטימי אינטימי עבורם היא הדרך ליהנות.

להיות במערכת יחסים, הגברת משלמת תשומת לב מיוחדת לחיים אינטימיים, לה, כראוי, יחסי מין הוא הזדמנות לקרוא בן זוג, לקבל את אהבתו ותשומת לבו.

כדי להגשים את החלומות שלך בישראל יסודי אם אתה ילדה מדהימה מרוסיה. העבודה בישראל צריכה להיות בפנאי. המראה של ליידי מודל יוצע לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל, ניתן לקבל מ 5600 $ לחודש.

גברת, לשים את זה בעדינות, יכול ליהנות אינטימיות, אפילו לא כפי שאנו מבטאים, מקבל אורגזמה. זה עדיין מתייחס לחבר 'ה, אז במהלך הפגישה, הם צריכים להביא את המקרה עד הסוף, אחרת תחושה של חוסר השלמות נשאר, אי שביעות רצון.

אורגזמה זכרית מתחילה ורק מסתיימת בגבולות איברי המין, לא קשה להשיג זאת ולמעשה במהלך יחסי מין עם לפחות כמה שותף. אורגזמה של גבירותיי מרובות, זה לא, לשים את זה בעדינות, מתרכז רק בשלב מסוים, זה עמוק יותר אינטנסיבי, אם גברים. ואולי אפילו לא צריך להגיד כי ולכן כדי לקבל הנאה ליידי הוא הרבה יותר קשה, כי היא זקוקה קשר חושני, אהדה.

השוואה סקסית ביחסי אהבה: גברת ואדם איך הם מתנהגים במיטה? לדברי סקרים ומחקר, החלק הגדול ביותר של הריסים ואת פסיבי במיטה, הם נהנים מרגע הקרבה והם בשלב זה בשיא, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר פעילות חושנית. זה עדיין קורה לגבר? הוא הכי תוקפני, מכריע ומטרת לתוצאה. אפילו במיטה עם איך אנחנו רגילים לדבר, הגברת האהובה. מה שהוא חולם לעתים קרובות?

כן, במיוחד על סקס. אם יש לו גברת, הוא חולם על יחסי מין איתה, למעשה, כפי שכולם אומרים, כל רגע. גם אם הוא אמר שהוא חושב על חיים ורומנטיקה, סביר להניח, הוא פשוט מטפס. נשים פנטזיה, להיפך, קשורות לעתים קרובות עם חלומות רומנטיים ואהבה על האדם האהוב. כמובן, כולנו יודעים היטב מה המחשבות על סקס איתו לזרום מתוך הפנטזיות האלה.

ההבדל גלוי ואחריו את הסוף, כפי שכולם אומרים יחסי מין. מהי הגברת של מין פיזור? היא רוצה לדבר ולחבק גבר אהוב. מה עושה גבר? סביר להניח, הוא פשוט ללא כוח, באופן כללי, מסתובב לישון. הוא עשה את עבודתו וקיבל תענוג. ואכן, הכל פשוט מאוד. וזה לא אומר כי אהבתו והאותו עברו, בדיוק כפי שהפסיכולוגיה שלו מסודרת.

מה הם סוגים, koks הכל ידוע, אופי סקסי?2

השוואה סקסית: גברת ואדם, מה הם הדמויות? פסיכולוגים אומרים כי עבור השוואה טובה של גברים וגברות צריך להיות מודע לחוקה המינית שלהם ואת החוקה של בן זוגו.

הטבע הסקסי הגבוה ביותר

סוג זה של אנשים הוא כל כך לדבר גדול, כפי שכולם יודעים, עם חיי סקס, התלהבות, כפי שכולם יודעים, בדיקות שונות. נציגי סוג זה לא מעריץ את משחק מקדים ארוכים של ליטוף, לרוב מעשיהם מופחתים לבסוף לפעולה מינית מהירה. נתוני אישיות חווים רצון מתמיד של קרבה אינטימית, מוכן לשנות את השותפים המיניים. סקס עבורם הוא ההיבט העיקרי במערכת היחסים, סובלים שאין דומה להם שהם לא רוצים.

סקס באמצע

אנשים אלה חיים כמו שאנחנו רגילים איות, מדוד חיי אינטימיים, לא שונים בבדיקות, במיטה מעדיפים להתנהג מאופק. אם כי מעת לעת הם מגלגלים את משבי התשוקה. ואפילו לא צריך לדבר על מה בכלל. על האופיינציה שלהם אינסופית, כפי שהיה, שינוי: הסופות הסקסיות, ולאחר מכן אדישות מלאה לקרבה. אנשים עם אופי ממוצע צריך סקס על 2 פעמים בשבוע, אבל בהיעדר שותף מתאים עשוי להימנע ממנו במשך זמן רב.

ביחסים, אישים כאלה לשים לב להשוואה, אבל לא קרוב. כדי לבחור שותף ניגש ביסודיות. ייתכן שיהיה קצת זמן לשנות את השותפים לעתים קרובות, אבל בקרוב להפסיק, כפי שהיינו מדברים, הבחירה שלך על אדם אחד.

טבע סקסי קטן

אישים אלה הם למעשה לא, בסופו של דבר, הם חווים קבוע, כפי שהנהיג, של חיי מין, כי הם יכולים להימנע מכל אנשי הקשר במשך שנים ארוכות וארוך. ביחסים עבור העיקרי שלהם - זה מספיק, אתה אמון, סקס משחק את התפקיד האחרון. סוג זה ניתן לייחס SHYE ואנשים בלתי מתפשרים שאינם מסוגלים להביע את התשוקה והמיניות שלהם.

רוב הגברות של סוג זה לפעמים יש אורגזמה, ועל הכשרון שלה צריך גירוי של כל איך אנשים רגילים להביע אזורי ארוגני, פרלודים ארוכים והתרגשות.

הם תווים שונים תואם?3

השוואה סקסית: גברת ואיש שונה, כפי שרובנו התרגלו לומר, החוקה סקס יכול סוף סוף לחיות בשמחה? פסיכולוגים נותנים תגובה מגוונת. עבור פיתוח ללא דופי של מערכות יחסים והבנה הדדית מלאה, שותפים יש צורך עם דמות מינית דומה. במקרה זה, אדם וגברת יודעים מה הם רוצים ממין. אנשים מעטים יודעים מה הרצונות והפנטזיות שלהם. באיגודים אלה יש גירושין, ולכן, בגידה.

סקסולוגים, זה הפך, הם אומרים כי גבירות וגברים עם חוקה מינית נמוכה ואמצעית יכול לבנות אמון ועניינים מוצקים, אבל יהיה גם צריך למצוא פשרות בכמה גרסאות ולהיות מסוגל לעשות את עצמם לשים אדם אחר. כי עדיין נוגע לשותפים שונים לחלוטין? איגודים כאלה נידונים להתמוטטות או מהות מצערות.

פיתוח יציב של יחסים בין שותפים של טמפרטורות מנוגדות יהיה סוף סוף להיות רק על המקור היכרויות צעד. בתקופת האהבה, אנשים אלה אינם יכולים גם להבחין בהבדלים ולהתרשם באופוריה. אבל על צעד אדים הבא, בדרך כלל, מול אי הבנה, unbumbiness וקונפליקטים. https://www.israelxclub.co.il/girls-cat/%D7%93%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%99%D7%A1%D7%A7%D7%A8%D7%98%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%97%D7%99%D7%A4%D7%94/

והם מחוברים, לעתים קרובות, במיוחד עם כדור אינטימי. לרוב, האיש עם הדמות המינית הגבוהה ביותר הוא לא נכון גם האמין כי האישה מוכנה לבדיקות ביחסים, ובכלל, בפני מציאות לא חוקית. כתוצאה מכך, מה שנצפו בגידה ובגידה.

האם זה אפשרי לתקן איכשהו את המצב? Sexologists לשכנע כי סוף סוף לעשות את זה אמיתי לחלוטין. אבל אתה צריך תשוקה הדדית של שותפים, המוטיבציה שלהם ואת הקנאות.

תחזוקה של גברים עשירים - המשימה קשה מבחינה פסיכולוגית. ישראל עשירה אינה רגילה לציבור להפגין נשים וילדים. זה קל יותר להזמין eSquiten, אשר ידגיש את המצב יעשה חברה נעימה.

שאולי גבר וגברת יכולים, למעשה לעשות בלי עזרה של אחרים? לדבר ביחד. באופן מסורתי, באיגודים כאלה מדי פעם, דיונים על נושא אינטימי, לעתים קרובות השותף היחיד עם אופי מיני נמוך קוטע כל מיני דגימות לדבר, כדי להיות, לדון קשיים אינטימיים.

אתה צריך להעביר לזה את המשמעות של המצב, כדי לסייע לו לשחרר ולדבר על הקשיים. אחרי הכל, זה לעתים קרובות מאוד כי אנשים עם חוקה מינית נמוכה לא יכול גם לקבל הנאה אמיתית ממין בשל דחיסה משלהם, sykovny, הערכה עצמית נמוכה.

באופן עקרוני, כך שהאדם הבין את זה והבין, ואז התחיל להיות, זה נשאר רק כדי להבין את המצב עם פסיכולוג משפחתי מנוסה. ראוי לציין כי הבנה של קשיים - זה כבר מחצית של fouror. איפה עדיף להבין את העבודה, כדי להבין טעויות ולנסות לתקן אותם יותר מאשר להמשיך לחיות בבורות וסגור את העין.

וקטור Fomin

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג עבור 10 שנים. לעזור לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי.

השוואה סקסית של גברים וגברות - אחד מאמה שכולם אומרים, את הסיבות העיקריות אשר הרווחה והרמוניה תלוי ב. ואכן, גם אם השותפים יתקרבים זה לזה בחיי היומיום, חילוקי דעות במיטה יכולים להוביל לתוצאות בלתי הפיכות. ראוי לציין כי הדמות רחוקה כל הזמן כפי שהיא תשחק את התפקיד החשוב ביותר בשאלה, כמו שאנחנו כל הזמן אומר, השוואה סקסית. הדבר העיקרי, כי, לשים את זה בעדינות, נדרש משני השותפים - הרצון לעשות שפע של חיי סקסי, ליבידו מונוטוני, חוסר אילוצים ומתחם. במקרה זה, סקס עם שותפים יהיה גם פשוט בלתי נשכח.

Просмотров: 212 | Добавил: trinaikvcbenck | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar