21:45
ההשפעה של סקס ללא שינוי על הגוף. פלוס וחסרונות של בריאות

עבור מישהו לקיים יחסי מין כל יום - זה הישג אמיתי הדורש הרבה כוח. אבל יש זוגות שיכולים להרשות לעצמם מין מכווצים, צובר, כפי שאמריקנו, מאיתנו, מעת לעת לזמן של זמן ביום. לרוב הוא טבוע, כפי שכולם מובנים, זוגות צעירים, שרק נכנסו למקרים והחלו להוביל חיי מין פעילים - ביהם, כיצד להתבטא, פוטנציאל וכוחות רבים למין תכופים. מה יקרה מאשר לעשות סקס uncomaired ולעמוד בתדירות זו?

התוכן של המאמר

1 היתרונות העיקריים של שיעורים קבועים מִין 2 מינוסים, כפי שאמריקנו מאיתנו אומר, סקס ללא שינוי 3 קל לקיים יחסי מין?

היתרונות העיקריים של שיעורים קבועים סקסי

למין יש השפעה רבה על בריאות האדם ועל מדינתו הרגשית. סקס מתמיד, לשים את זה בעדינות, יעשה השפעה כזו יותר מאיתנו לבד אומר, ראוי לציון מוחשי עבור שני השותפים. זה לא רק מצב רוח טוב, טוב, יותר, כמו שאנחנו רגילים לקרוא, התנאים העיקריים מתנהגים על הרווחה הפיזית של הגוף.

את העבודה של הלב וכל אחד, כמו רובנו מתייעצים, מערכת הלב וכלי הדם

סקס קונסולת משפיע על הלב הפעיל והמדוד יותר. הדם הופך פחות עבה, עדיף רק לעבור על הוורידים, הסיכון של אוטם מצטמצם, איך כולם נמס, מחלת לב. כל הגוף מופעל, משיקה את המטבוליזם והמטבוליזם הפעיל, הלב נרפא ומתרגל לעבודה בקצב מהיר יותר.

אי אפשר לרפא בגלל איך מחלת הלב היא לא מציאותית, אבל סקס, בסופו של דבר, יהפוך כיצד אנו מביעים, מניעה טובה, כפי שנהגנו לקרוא, הדרך הנוספת לשלוט בעבודת הלב.

חֲסִינוּת

לאחר שהתעסקו במין, כפי שכולם מובנים, מחזוריות תכופות, ניתן להגדיל את ההתנגדות של הגוף למחלות שונות. פיתוח במהלך המין של הורמון immunoglobulin משפיע ישירות על יציבות הגוף לזיהומים מן העולם סביבנו. הכל כבר זמן רב ידוע לקיים רק פעם בשבוע, גבר עם חסינות חלש toley ירגיש תצורה ובריאות קידום.

יש צורך ולבסוף לקיים יחסי מין, איך לארגן אותו לקרוא ישירות במאמר הבא שלנו.

חיזוק מערכת העצבים

שמנו לב איך אחרי סקס זה הופך רגוע יותר, מתח והתרגשות ממריא, מחשבות רעות ללכת על התוכנית השנייה? במהלך מין פעיל, המנגנון של מערכת העצבים, באופן כללי, להתחיל את העבודה הפעילה שלהם, כתוצאה מכך, ההתנגדות הלחץ גדל באופן אישי.

לדברי מחקר, כפי שנהגנו לקרוא, המדענים העמוקים ביותר ממכון הסקוטית המערבי. תארו לעצמכם עובדה אחת כי הם הוכיחו כי הורמונים אנדורפין, Oxytocin, המיוצר במהלך גל של תשוקה, כמו רבים חושבים, אהבה רגשות, להסיר חרדה. סקס לא משמעותי הוא מסוגל להפחית את הסיכון של דיכאון, כמו רבים באים לידי ביטוי, התמוטטות עצבים, משחרר עייפות ומסייע להירגע.

החלפת הרדמה

תירוץ בגלל מיגרנה כבר לא בוערת, כי סקס ללא תגובה משחרר כאב ועוויתות לפחות כמה אופי, לרוב - ראש ו כאב דאם. לכן השדה כבד וכיצד אנו מביעים, יום עבודה כואב כאשר הראש פיצולים לחלקים, יחד עם משככי כאבים אתה יכול לעשות סקס חם.

בריאות הנשים

כאמור, סקס גם משפיע על זרם הדם, שיפור עבודה לב. יש לומר כי הגברת יש זרימת דם טובה משפיעה על בריאות האיברים, כמו אנשים נהגו להביע, קטן טסה. סקס משוחרר מקטין את הסיכון של מחלות נוראיות מערכת מינית מסייעת לשמור עליו בטון, מפחית כאב ועוויתות ב זמן הווסת.

עִקָרוֹן! אתה יכול לקיים יחסי מין במהלך הווסת רק בקונדום, כמו ב תקופה זו של הרחם פתוחה וסיכון גבוה של זיהום ומזהמים אחרים.

לא לספור את ההשפעה על האיברים של מערכת הרבייה, טוב יחסי מין מלווה בפליטות של אסטרוגן. אסטרוגנים אחראים ליופי עור, צבע בריא וגמישות, שיער חזק ומסמרים. קיום יחסי מין פעם ביום, הגברת יכולה, בסופו של דבר, לראות את השיפור הכללי בעור על הגוף והפנים - היא הידוק, זה יהפוך, להיות נצנצים. אנשים עצמם, כפי שאנו מבטאים, לא חושדים, לשלול עצמם תככים ותשוקה. במיוחד, כאשר בני הזוג יש את ההזדמנות לבלות רק איך כולם נמס, הרבה זמן יחד, למעשה כל יום לקיים יחסי מין, אבל אנחנו לא צריכים לשכוח כי אהבה היא אפילו יותר נעים כאשר יש אלמנט של חוסר זמינות וגעגועים על השותף שלהם. מהי המשמעות של סקס מאשר הוא הפך, חדל להיות תשוקה, והפך לתוך הרגל? מיד אתה צריך להימנע, לעתים קרובות לקיים יחסי מין.

בריאות האדם

לא מספיק מי יודע את העובדה כי אדם שומר על סדירות של סקס הוא גם נפלא לעשות prepatite prepatite ו אימפוטנציה מוקדמת.

ההשפעה על בריאותם של אנשים זקנים

הוא האמין כי לאחר 50 שנים, אנשים שוכחים מה זה סקס. למעשה, כמעט כל הזוגות הישנים, כל עוד זה מאפשר גיל, להמשיך קיום יחסי מין עם פעילות מעוררת קנאה - כמה אנשים עד 40 כבר שכח מה זה. בתקופה של בגרות, היא עקרונית לטפל במצב של כלי ו לבבות - סקס הוא לא רע להשפיע על הרגולציה, כמו רבים באים לידי ביטוי, מערכת הלב וכלי הדם.

אחרי 50, גברים לא נראה לאבד תחושה, כמו רבים באים לידי ביטוי, אטרקציה מינית. ולמרות הרגישות במהלך מין מיניאטורייזציה, זה לא נעשה נורא - יחזיקשר יחיד מין, לשים את זה בעדינות, את החשבון של נתוני תצורת הנתונים. אבל נדרש יותר זמן על זקפה. גבירותיי עד גיל זה לא יכול לדאוג הריון ללא ספק, מאז תקופת גיל המעבר.

השפעה על העניינים

תקשורת בין שותפים לא יכולה להיות כפי שהנהגה, נכון בלי סקס חושני ונלהב. שמירה על כמה לחשוב על סקס עם שלהם אדם אהוב הוא הנתיב להרמוניה, קרבה והבנה. תארו לעצמכם עובדה אחת בעזרת מין מריבות קטנות נפתרות, כישלון אי שביעות רצון, נראה שזה לא נעים רגעים והחליק את הפינות. ולא אנשים גם אוהבים להביא זה לזה במיטה והם לא שוכחים איך סקס ללא שינוי חשוב, המקרים שלהם סוף סוף יהיה חזק מלוכדת.

שיפור הערכה עצמית

מי לא יהיה נחמד כאשר הוא כל כך הרבה פעמים רוצה לראות מיטה? לא מרצון גדל שלווה על עצמו, אדם אומר לעצמו כדי לדבר את העיניים, זה הפך, מוצא את עצמך, כפי שכולם יודעים, מושך. סקס טוב הולך וגדל ביטחון בעצמך ומסייע להרגיש בגובה.

חסרונות, איך אנחנו זמן ייעוץ, סקס קבוע 2

אבל הכל, כפי שכולם מובנים, הצד האחורי ואת הרגעים האלה על אשר נראה כדאי לצרף אנשים שאוהבים סקס תכופים.

שירות ליווי בישראל יעיל. לעתים קרובות, לקוחות הם צעירים מוצלחים, זה שהם מתכוונים להסתכל על החגיגה, הליכה ישירות עם יד עם אישה בהירה. הרווחים האלה די די, על מנת לספק באופן מלא באופן מלא את כל הדרוש.

ולא פעיל חיי המין סוף סוף משפיע על בריאות כמה מאיתנו התרגלו לקרוא, הצד גרוע יותר (מראה של כאב, אי נוחות), אתה צריך להתייעץ עם רופא ולעבור את הבדיקה.

חוסר אמצעי מניעה

סקס פשוט יכול להיות אמיתי, כמו רבים באים לידי ביטוי, יותר ויותר, ולא אנשים עוסקים גם בהם לעתים קרובות עם כל זה הם שוכחים איך אנחנו רגילים לקרוא, אמצעי מניעה רגיל. זה לא רק על הריון בלתי הולם, במיוחד תכופים בגיל צעיר, טוב, אה, כפי שאנו עם VAME, אנחנו תמיד מדברים, מחלות מיניות מורכבות.

מעשה המיני המופרע אינו מגיע למאה אחוז ההסתברות שהחלק של הזרע לא נכנס לנרתיק של הגברת, ואת אמון השותפים זה בזה אינו מגן עליהם מיד. לא לכל אחד הוא לא סוד כי סקס קבוע הוא הגדלת ההזדמנות כמו רבים חושבים כי קשיים אלה יתעוררו קודם לכן.

מעניין! כתב העת האירופי "מחקרים דמוגרפיים" נערכו ניסיון: שבע מאות ו -20 שמונה זוגות במהלך כמה מאיתנו התרגלו למדינה, זמן מסוים לא השתמש באמצעי מניעה, לא ספירת PPA - קטע, כמו מרבית של ארה"ב, יחסי מין. זוגות שלטו בתהליך זה והקליטו, ובאותו יום היה המחזור יחסי מין. זה יהיה רע אם לא נמחקה איזו ניסיון הופסק כאשר מספר ההריונות הגיע למספר 487.

בממוצע, נמצא כי הים יומיים קודם, כמו הרבה של EZO, נהגנו לקרוא, הביוץ הנשי הוא האפשרות של הריון שווה ל -25%, בכל ימי מחזור אחרים זה יורד באופן דרמטי ל -5% פָּחוּת. אנו מגלים עם חישובים אור כי הסיכויים של זוג צעיר להיכנס להריון הוא גם אחד עד 20 מעשים מיניים (בלי לבחור יום של מחזור).

חוסר אורגזמה

במקום סקס תכופים הוא שימושי, זה לא, בסופו של דבר, זה אומר שאתה צריך לשכוח את האיכות שלו.Sexologist של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסט. יש לציין כי אנו עובדים עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. אני עוזר לזוגות, בסופו של דבר, לפתור קשיים בכמה לחשוב על חיי המין.

זה ברור מאוד, תוצאות אלה הותקנו "ליידי פרלה". לא הרבה מי יודע מה ציין כי זה סוף סוף מניעתם של שביעות הרצון שלהם עם חייו המיניים. אריה שניגלוב, מבצעים בפסיכולוגיה וסקסולוגיה, הקצו את נקודות מליטה הראשי של חוסר אורגזמה גבירותיי:

חוסר קרבה בין שותפים חוסר אמון של גבר מן הגברת סיוט וחשש של סקס נוקשות, בורות של הגוף עצמו ותכונותיו ניסיון קטן עושה חיי מין טראומה פסיכולוגית ניסיון קודם סקסי

ניתן להסיק כי בגברות הראשיות לקבל אורגזמה מונע מחסום פסיכולוגי בת קיימא.

סקס בגיל מבוגר

לפחות אנשים בוגרים והוא יכול להוביל חיי מין פעילים, זה אין לו זמן להשפיע בצורה מושלמת על בריאותם. המקרים נרשמים מתי התרגשות מסיבית מאוד בגיל הנפש, הלב של הגמלאים הוא פשוט לא הוא סבל ועצר. המסקנה מוטלת: אין צורך לבנות בגיל מבוגר כוכבות פורנו וגישות זה. התייעצות בנושא זה עם מומחים לעולם לא יהיו מיותרים, אחרת רק זרם לומר את הפגיעה שלו בְּרִיאוּת.

יותר, חסר תועלת יותר

החוק קובע: גורם השירות יורד עם התדירות הגוברת. אותו הדבר ניתן לומר על סקס מתמיד. הגברת תיראה גם יותר צעירה יטפל בחיי מין פעילים.הן גבירות וגברים יכולים, בסופו של דבר, לטפס, פעם ביום העוסקים במין. שלח לעצמך עובדה אחת, כי במקרה של איך כולם יודעים, הרצפה מסיבית בגוף שלהם הוא גם מודגש כמו הורמון זכר - טסטוסטרון. ישירות הורמון זה מאט את תהליך ההזדקנות בגוף של אדם, מסייע לחזק את השרירים ולשמור על בריאותו של האיש של הסיזר המיני ואת הפעילות של spermatozoa.

ב איך אנשים נהגו להביע, חיי המין צריכים להיות משחק, רגשות, ולא רק גרף ויציבות קשה. שותפים להסתכן לאבד ריבית זה בזה ומקרר למין.

אִי כֶּנוּת

אולי לא אדם לעתים קרובות מאוד מבקש סוף סוף שותף של סקס, בראשו, לא היה שום דבר אחר - עבודה, תחביבים אישיים, תוכניות ומטרות אדירות.

שירותי ליווי בישראל משולמים באופן מושלם. לעתים קרובות, לקוחות - צעירים משגשגים, אלה המחפשים את האתגר להיראות בחגיגה, הליכה ישירות עם יד יפה. הכנסה זו מספיקה כדי לכסות לחלוטין את האובייקטים הדרושים.

זוגות שחיים גם חיים אמיתיים, כך או אחרת ליפול לתוך המצב כאשר יש לך יחסי מין כל הזמן אומר שזה לא מציאותי.

זה מושפע נסיעות או נסיעות עסקים. זה שווה את זה כדי לשים את זה בעדינות, לחשוב: במקום השותף sexed הוא זמן ייעוץ לקיים יחסי מין, אם הוא לא מוצא את זה במיוחד כדי לנצל את הזמינות של אדם? יש תחושה של גאווה וחרדה tweer ממה שאתה מבין שזה מישהו כמו שאנחנו רגילים לקרוא, צעצוע סקסי. דירות דיסקרטיות בצפון

קשיים בעבודה בריאות

סקס שוטר יכול גם לעורר קשיים עם נשים של נשים. השרירים של הנרתיק, בסופו של דבר, יכול להיות פחות אלסטי, ולכן הם חייבים להיות כל הזמן אימון, כך שהם יכולים, בסופו של דבר, לשחזר את המעשה המיני הבא.

סקס במהלך ההריון ואחרי זמן מה אחרי במקרה הראשון יכול גם להיות רקע של הפלה, בשני - פתיחת דימום. דם מתפוררים באופן אינטנסיבי לגוף של אגן קטן, ובדרך כלל, עשוי להיות עומד שם כי זה רע למערכת המינית.

נוכחות של מחלות שנרכשו

קשיים נוראים עם הגוף יכול פשוט להחמיר, ולא אדם מסודר מחדש עם הנורמה של סקס. בהחלט, ראוי להזכיר כי כמה מחלות עשוי להיות מחמיר אפילו נורא, בסופו של דבר, כדי להשפיע על הבריאות, ישירות, כמו רבים חושבים, ולכן בעיקר, בסופו של דבר, פנה לרופאים כאשר נראה שהבעיות והחשדנות הראשונות. התעלמות מההיבט הזה, לשים את זה בעדינות, אולי להביא לתוצאות שגויות.

יש לעתים קרובות סקס?3

איזו מסקנה מוטלת מן הנ"ל ואת הכרחי כדי לקיים יחסי מין? רק אחד יכול רק לומר דבר אחד: סקס צריך להיות מעורב רק כאשר אדם יחליט. סקס, באופן כללי, יש את היתרונות כאשר מדובר בהסכמה הדדית של שותפים, מלווה אנשים המשמשים להביע, רגשות נעים ורגשות כנים.

עם הגיל, הרצון לעשות אהבה נראה לירידה: אנשים צעירים לא רוצים זה את זה כל יום, יחסי מין סוף סוף התרחשה כמה פעמים בשבוע או אפילו פחות. לא עוד בעיות לא נצפו במערכות יחסים, אז הפחתת תדירות המין קורא רק כי אנשים מצאו אחד את השני יותר מאשר hahali premissive.

ויקטוריה פומין

כל התועלת של יחסי מין ללא אורגזמה או לפחות, כמו הרבה מאיתנו התרגלו לזה, ההתרגשות הענקית מופחתת בחדות, ולכן זה לא הגיוני, בסופו של דבר, לקיים יחסי מין. אתה צריך חדור עם הרגשות והרגשות כדי לקבל את הנאה אמיתית כי, בסופו של דבר, ישפיע על הגוף. הבעיה העיקרית היא כי זה אפילו יותר קשה לגרום לאורגזמה גבירותיי מאשר זכר: פונקציה זו של הגוף של הגברת לא נראה לראות על ידי הטבע כמו, כמו במקרה, אשר הכרחי יש צורך זכר הַזרָעָה. לדוגמה, על פי איך כולם עצרת, סקר סטטיסטי בפדרציה הרוסית, לא משנה מה גברת 3 מעולם לא חווה אורגזמה.

בעיקר כי הפעלות סקס ללא שינוי הם על ידי תשוקה הדדית. לכל האנשים יש מזג מין שונה, ולמצוא חצי שני, ישים בהקשר זה, קשה מאוד. יש גברים שצריכים לקיים יחסי מין כל יום, וגברות שהן רק פעם בחודש. במקום אנשים כאלה עושים זוג, הם פשוט נראים עינויים אחד את השני - מישהו צריך לעשות ויתורים, וזה לא יהיה טוב. זה מאוד נרדף להקצות מה יש ולכן לשאלות אינטימיות על החוף ולהיות מצפוני מאוד עם שותף כדי לא להתמודד עם השערוריות על המיטה.

Просмотров: 397 | Добавил: trinaikvcbenck | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar