16:33
כיצד לבחור תלבושת לקינקי-פטס

נערות ליווי בדרום לצאת מהשגרה באמצעות נערות ליווי בדרום כולם מחפשים לצאת מהשגרה, לצאת מהפינה שמורידה אותם לעיתים לא פעם ולא פעמיים, נערות ליווי בדרום בהחלט יכולות לספק את המענה המושלם וברוב המקרים אף מצליחות להכניס אור בחייהם של אנשים שבסך הכול רוצים את הדחיפה הקלה שבקלות בכדי לייצר את השינוי בחייהם.

ברוסיה המפלגות בפורמט זה הפכו פופולריות בשנת 2016. כמעט כל חודש במוסקבה, בפרט, המארגנים מציעים לאנשים אמיצים לצלול לעולם הפנטזיות הארוטיות. אנשים בעלי מעמד, גיל ואופי שונים מגיעים לאירוע זה. במועדון יש אוליגרכים, עקרות בית, מלווים ופטישיסטים רגילים. אבל לכולם יש שאלה אחת - כיצד לבחור את התלבושת הנכונה לביקור בקינקה פאטי?

מסיבה קינקי באה עירומה?

מיתוס פופולרי מאוד! כולם יודעים שקינקי פאטי נקרא בדרך כלל המין של הווזדה. לכן הם מאמינים כי אירועים אלה מגיעים בצורה עירומה.

נערות ליווי בדרום. דרום הארץ שלנו כולל בתוכו חלק נכבד מאוכלוסיית ישראל. כולל אטרקציות רבות וחיי לילה סוערים במקומות נבחרים. כחלק מכך, ניתן למצוא נערות ליווי בדרום – נערות ליווי באילת, נערות ליווי בבאר שבע, נערת ליווי ...

ההיגיון הזה שגוי לחלוטין. מפלגה ארוטית היא פורמט יוצא דופן לפנאי. כן, יהיו הרבה גופות עירומות, אבל אלה משתתפי המופע, הרקדנית. האורחים צריכים להגיע לאירוע בתלבושת מסוימת. המצב העיקרי הוא עמידה בנושא המפלגה ולמקסימום המיניות. הפטיש יתקבל בברכה בכל ביטוייו.

בכל מסיבה בפורמט זה יש קוד לבוש. היכן ניתן לגלות על הנושא של מסיבת קינקי? מידע זה מוגדר באתר הרשמי של המארגנים. רבים אפילו מציעים בגדים בהתאמה אישית מהמעצבים נערות ליווי בדרום האישיים של המועדון! עסקים מלאים על פנטזיות ארוטיות של מבוגרים.

פורטל עם נערות ליווי חדשות שתוכל להזמין אליך לבית במרכז, בצפון או בדרום. בחורות שזמינות **/* להגיע אליך לבית לעיסוי לוהט שישחרר אותך לחלוטין.

מה הכי טוב לשים על קינקי-פטס?

מה לא שווה את המעשים... לעבוד עבור התלמידים...

קשה למתחילים לנווט בתמונות הפופולריות במסיבות כאלה. אם נלמד את האירועים הרשמיים של מועדון העינויים של גן לונדון, נוכל להסיק מסקנות - תחתוני לטקס, רשת ותחרה יתקבלו בברכה. הדימוי של BDSM אהוב בדרך כלל על מבקרים רבים ועכשיו.

מסיבות במועדון גן העינויים מתקיימות מדי שבוע. ביקרו באופן קבוע 800-2500 אנשים. זהו אירוע גדול -בקנה מידה מסוג זה! ברוסיה המפלגה הקינקי לא הולכת לעתים קרובות כל כך. בדרך כלל רוסים תמהים וממציאים תמונה מנצחת. חשוב לבנות להיראות לא רק סקסיות, הן רוצה להסתיר את החלקים הבעייתיים בגוף ככל האפשר.

אם אתה מסתכל דרך הגלריה באתר הרשמי של Kinky Party, אתה יכול לראות את היעדרם המוחלט של מתחמים במועדון אורחי המועדון. דחף נשים להדק את הרשת ללא בושה, חשיפה דקה שדיים שטוחים, מכסים את הפטמות בשרשראות, מדבקות, גוף תחרה.

מסתבר שבוחרים תמונה עבור קינקי פאטי, חשוב לעקוב אחר הכללים:

  • אתה לא יכול לבוא בבגדים יומיומיים. אסור ללבוש חולצת T, ג'ינס, תלבושות קלאסיות ותלבושות מועדון רגילות. ארון בגדים טיפוסי צריך להישאר בבית!
  • אסור לבוא עירום לחלוטין. זה פשוט מדי, המארגנים מאמינים. כמובן שרק אנשים נועזים מאוד יכולים לאפשר מינימום של בגדים.
  • יש קוד לבוש בכל מסיבה קינקי. אודותיו מדווחים מראש באתר הרשמי של המארגן. לרוב, המסיבה מוקדשת לנושא מסוים: קוסמוס, BDSM, כדור ערפד, אפוקליפסה.
  • אביזרים בתמונה צריכים להיות בסגנון המתאים. אלה מוזלים, פורטופ, גרביים, מחוכים, צווארונים, מסכות. לטקס יתקבל בברכה אם התלבושת מתאימה להרמוניה לנושא הערב. זו האווירה של הקרנבל המאפשרת לאורחים לחשוף את רגשותיהם, הפנטזיות והרצונות שלהם.
  • ניתן לשכור בגדי מסיבות קינקי. אם אתה מבקר באתר המארגן, אז בדרך כלל אתה יכול למצוא קישור לחשבונות מעצבים. הם מציעים השכרת תלבושות. מחיר תמונה מ- 5000 רובל. כל חליפה משתלבת באופן הרמוני לחלל המועדון, כאשר מעצבים עובדים יחד עם מארגני המסיבה.

כיצד לבחור תלבושת לקינקי-פטס? בהתאם לנושא הערב! העיקר לא לשכוח מהנוחות וההפגנה המנצחת של חלקי הגוף.

Просмотров: 91 | Добавил: trinaikvcbenck | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar