23:25
מפגשים למין ללא חובות

תארו לעצמכם שהחלטתם מאה אחוז לשנות את חייך ולסגת מהסטריאוטיפים המיושנים. כולם יודעים מה רחוק אתה מוכן ללכת, להיות, כדי להוכיח לעצמך שאתה חדש, עצמאי, וכפי שכולם יודעים, בטוחים לעצמם אישיות? איך לארגן מפגש למין ללא חובות? רק, לשם אלוהים, אין צורך לשים את זה בעצמך למטרה, אם, למעשה, מוכן כל כך הרבה מעשה בטון. טוב יותר לקנות מנוי לחדר הכושר.

התוכן של המאמר

1 היתרונות והחסרונות 2 חלוקים מתחת למים

בדיחות בדיחות, אבל כמעט כל האנשים, היכרויות כאלה ללא קשרים קשים הם פאנאקה אמיתית והמציא. לא משנה מה שלא היה מוזר, אבל התגלגל את הגדרות הנפש של סבתא "גיל לחיות בניקיון והטבות", בנות מודרניות לעיתים קרובות, לבסוף אישור עצמי במהלך "פירים", ועוד, כפי שרובנו רגילים לדבר, ללמד את קבל את ההנאה הנוכחית ממגעי פיזיים עם המין השני.

היתרונות והמינוסים

ובואו, כל אותו הדבר, בואו נתחיל עם PT חיובי. אחרי הכל, אם אתה, באופן עקרוני, סקרן את זה נושא, אז להיות פרנק עם עצמך עד הסוף: אתה רוצה.

שימושי לבריאות. תארו לעצמכם עובדה אחת ברצינות, הכי קונקרטית. כמעט כל הנשים, להישאר עם שותפים ללא שינוי במערכות זמן רב, מרגישים לא מרוצים, כמו שרובנו התרגלו לדבר, עצבני, איך אנחנו רגילים לומר, הסיבה הרגילה - הם לא יודעים איך רק להיות הנאה אמיתית ממין. בהתחלה, אי שביעות רצון "שופך" במצב רוח רע, עם הזמן - בקושי עם בריאות (וזה לא בדיוני). דברים כדי להדגיש את העובדה כי המוח של אי התאמה פיזית, את המצלמים של המוסר, ובסופו של דבר, הם נחיתות שלהם להתחיל לטפס לתוך הראש במהירות להפוך פרנואידית. ואתה רק צריך רק לשנות את השותף וכל הקשיים הוחלטו. אישור. כן, זה נשמע כאילו אנחנו כל הזמן מדברים, קצת אנוכי, אבל זה האמת. מאז גברים (גבירותיי) ירצו אותי, מתכוון, אני מדבר על משהו ועומד. העיקר הוא לא, באופן כללי, לאבד פנים שביר בין ההנאה ממה שאתה מעריך אותך, ואת הצורך האובססיבי לטעון את הדרך בדרך. לא מצב רוח רע.

מסלמה מנוסה רוצה לשתף פעולה עם מיליונרים של ישראל. הם תמיד חסרי עניין טקטיים. עם זאת, זה בדרך כלל לא אחיד רגעים חיוביים לעבודה.

מגע מיני מעורר את הייצור של הורמונים של שמחה עם כל השלכות שירה. כאשר אדם מרגיש קבלת פנים ומקבל הנאה ממין, היא לא סביר לפרוץ על צלחת נלהבת על השולחן שמאלה על השולחן או על אוסוי. לא מחייב. אתה מקבל הנאה ועם כל זה לא צריך. ובכן נהדר? אם אתה לא אוהב את השותף בשבילך, אתה גם חופשי להפריע לתקשורת ללא כל חרטה.

ומה עם חסר? כל תופעה יש, כפי שכולם יודעים, "כיוון ההפך", אשר לעתים קרובות שלילי.

למלא את הרצונות שלהם בישראל הוא קל, במקרה שאתה מודל מסוגנן מרוסיה. אם לעבוד בישראל בתחום הפנאי. נשים של מראה מודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם אדם מישראל, אתה יכול להרוויח חודש מ 5,200 יורו.

אזכור של הפגישות למי שרוצה יחסי מין ללא תפקידים גורם למסה בתת-מודע לא נכון, כפי שכולם אומרים, המחאה ניסחה. יש צורך להדגיש כי איך אנחנו כל הזמן מדברים, כך שאין לך תענוג מן הפגישה כבר לדבר כל כך לדבר, בואו נבחן בזהירות את כל הנקודות "נגד".

"איך אני יכולה להישאר בעצמי?-. מסכים, עבור גברת נשואה, מעשה כזה הוא איכשהו לא מאוד, אבל עבור גברת חופשית אשר בחיפוש אחר האיש שלהם, היכרות ללא קשרים קשים מוצדק לחלוטין. ואם השאלה "איך אני יכול לעשות את זה לעצמי" מתעוררת במקרה זה, אז, קרוב לוודאי, הכישלון אינו בעובדה של פיזית. כנראה גבירות כאלה אוסרות על עצמן לא רק תאריכים ללא חובות, כן. "בליליון אני אסתכל משהו?-. כולם יודעים כי NDA, הומור אינו מתאים כאן. למעשה, אנחנו צריכים להתקרב לשאלה זו ברצינות. לעולם אל תתחתן עם דרכים שונות של אמצעי מניעה וכל הזמן להיות קשוב ומכריע כלפי הבריאות שלך. אם בפגישה, השותף נראה מוזר בשבילך, אל תהסס לשנות את ההחלטה שלי ופשוט לעזוב. בסופו של דבר, בסופו של דבר הם ללא חובות, פגישות אלה. "ומה, אם מישהו יגלה על זה?-. וגם אם? לאחר שהשיגו הרוב, אתה לא צריך להיות מוצדק לפני מישהו ולדווח על ההתנהגות שלך. ובכן, מאוחר יותר, אתה באמת מניח שמישהו מן החברים שלך בכוונה, זה הפך, חופר בראש שלך, קורא מחשבות, כדי לשים את זה בעדינות, יהיה לעקוב אחריך "להחזיק נר"?

מתחת למים

לעתים קרובות, כאילו הפגישה הראשונה ללא תפקידים, אישיות טובה מאוד (טוב, לא רק) קשורות לשותף ופשוט לחכות להמשך. אז בבקשה נסה לא, בסופו של דבר, להתאהב שותף, שהוא הסדר שלך רק לילה אחד. גברים בהקשר זה קל יותר, קל יותר להזהיר מיד את הגברת, הם אומרים "אני נשוי" או "אני בנסיעה עסקית במשך כמה ימים," נותן איך להבין את זה, איך השתמשנו לדבר, המשך האצילי יהיה.

הבנות, בתורו, דוחפים בכל דרך, אבל אם השותף נמשך, לבנות במהירות תוכנית בראש - "ובכן, בואו נראה, זה יהיה הבא". וכאשר זה הכי "נוסף" לא מגיע, דמעות להתחיל טינה. תחשוב על זה מראש אם נקודת מבט כזו צורך בשבילך?

אבל התסריט אינו כל הזמן פרוס בדרך זו. שים לב שיודע אולי כי תאריכים כזו רחב שלך חבר הנפש שלך? באופן כללי, זה כבר סיפור שונה לחלוטין .. נערות ליווי בחיפה

Просмотров: 145 | Добавил: trinaikvcbenck | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar