13:24
מהו עיסוי חושני

עיסוי חושני הוא סוג של עיסוי הכולל שימוש בידיים ומגע גוף לגוף כדי לגרות את בן/בת הזוג.

עיסוי חושני הוא סוג של עיסוי הכולל שימוש בידיים ומגע גוף לגוף כדי לגרות את בן/בת הזוג. הוא מבוצע לרוב על מנת ליצור אינטימיות פיזית, אך יכול להיות גם למטרת הרפיה.

סוג זה של עיסוי בדרך כלל אינו כולל קרם או שמנים, ובמקום זאת מסתמך על חיכוך ליצירת גירוי.

המילה חושני מגיעה מהמילה הלטינית "חושני" שפירושה "התייחסות לחושים".

עיסוי חושני הוא עיסוי טיפולי המשמש להרגעה והפגת מתחים. זה נעשה בדרך כלל עם שמנים, קרמים או צורות אחרות של חומר סיכה. זה יכול להיעשות על ידי מטפל גבר או אישה.

מטרתו של עיסוי חושני היא להגביר את תחושות ההנאה והרוגע אצל האדם המקבל אותו.

עיסוי חושני הוא שילוב של טיפול במגע וסוג של עיסוי אירוטי.

עיסוי חושני הוא סוג של עיסוי ארוטי הכולל טיפול במגע. משתמשים בו אנשים שמחפשים חוויה אינטימית עם המעסה. עיסויים חושניים אינם מיועדים להיות מיניים, אך הם יכולים להוביל לגירוי מיני אם הלקוח בוחר לעשות זאת.

עיסויים חושניים מבוצעים בדרך כלל על ידי מי שעבר הכשרה מקצועית בסוג זה של עיסוי. הם למדו כיצד להשתמש בידיים, בגוף ובכלים אחרים על הגוף בדרכים שייצרו הנאה עבור המקבל.

עיסוי חושני הוא סוג של עיסוי המתמקד בהנאה הפיזית והרגשית.

עיסוי חושני הוא סוג של עיסוי המתמקד בהנאה הפיזית והרגשית. המילה 'חושני' נובעת מהמילה הלטינית sensus, שפירושה "חוש". סוג זה של עיסוי קיים כבר מאות שנים והוא עדיין פופולרי היום.

ניתן לעשות עיסוי חושני עם או בלי בגדים, תלוי מה הלקוח מעדיף. המעסה ישתמש בידיו כדי לגעת בחלקים שונים בגופו, כגון הגב או הירכיים. הם גם ישתמשו בכלים אחרים כגון שמנים או קרמים כדי להפוך אותו למהנה יותר עבור שני הצדדים המעורבים בעיסוי.

עיסוי חושני הוא סוג של עיסוי המתמקד באזורים הארוגניים. דירה דיסקרטית בגבעתיים

המילה חושני מקורה במילה הלטינית "חושני" שפירושה "של או בהתייחסות לחושים". עיסוי חושני הוא סוג של עיסוי המתמקד באזורים הארוגניים.

עיסוי חושני מכונה גם "אירוטי", "גוף מלא" ו"מגע חושני". זהו אחד מיני רבים של פחחות וניתן לשלב אותו עם סוגים אחרים לחוויה אינטנסיבית עוד יותר.

עיסוי חושני הוא סוג של עיסוי שנועד להיות מהנה יותר מאשר טיפולי. זה יכול להיעשות באופן פרטי, או עם שותף.

ישנם סוגים רבים של עיסויים חושניים שתוכלו לבחור מהם. סוג אחד הוא העיסוי ה"אירוטי", הכולל גירוי איברי המין. סוג נוסף של עיסוי חושני הוא עיסוי "נורו", הכולל החלקת גוף וקרם או שמן.

אנשים מסוימים עשויים למצוא עיסוי חושני אינטימי מדי לטעמם, בעוד שאחרים עשויים למצוא אותו מרגיע ומהנה מאוד.

Просмотров: 61 | Добавил: trinaikvcbenck | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar