22:49
רובוטים מין יכולים אפילו יותר מאדם

הקפיצה בפיתוח של טכנולוגיות תביא במהירות את העולם למציאות, אשר היה זמין בעבר רק בסרטים מדהימים לפי סוג "רץ על הלהב" או "לארס, כמו שאתנו לבד אומר, ילדה אמיתית". ולמרות שהסטודיהם בתחום הנפש המלאכותית עדיין רחוק מלהיות מושלם, הם נעים קדימה לסמידה, כך, בסופו של דבר, מתעוררת השאלה על לימוד האינטראקציה של מכונות ואדם.

התוכן של המאמר

1 מהפכת מין חדשה 2 יותר מאשר רק רובוטים סקס 3 חקירה של אינטראקציות אנושיות ואריביות 4 יישום של אריב בקובץ הקרובה

בפרט, זה, באופן כללי, נוגע לתחום האינטימי - אחרי הכל, רובוטים מין כבר לא רק פנטזיה, הם חלק מהיר מאוד של המציאות שלנו, להפוך את החברה המודרנית שלנו.

מהפכת מין חדשה

לא משנה כמה נשימה, אבל מיניות ישירה יכולה להיות, כפי שאנו מתייעצים בארה"ב, אחד השטחים העקרוניים יותר למחקר במסגרת מוח מלאכותית מתפתחת. עם זאת, יש להזכיר כי, כפי שכולם יודעים, טכנולוגיות חדשות מרחיבות את טווח האינטראקציות האנושית עם מכונות האחראים על היקף Ero. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%92%d7%91%d7%a2%d7%aa%d7%99%d7%99%d7%9d/

הם מקובלים להתקשר לאורוכוטמי. ומתחת למושג זה, לא רק רובוטים מין נופלים, אם כי הוא, יש צורך, ה -1 והאיגוד הימני, וכל אחד, כמו הרבה של EZO, נהגנו לקרוא, דמויות ארוטיות וירטואליות, צ 'אטצ'וטים eerotechnical מצורף עם מוח מלאכותי.

המילה "Erobot" נוצרת מן המושג "ארוס", כלומר באותה מידה, כמו רבים באים לידי ביטוי, אהבה חושנית עמוקה, תשוקה ומיניות, ואת המילים "בוט", "רובוט", במילים אחרות, א מכונה המסוגלת לעשות רצפים מסוימים ללא עזרה של פעולה אחרים.

אז מתברר כי ארוכות לא רק מחוברים לתחום הארוטי, כפי שנהגנו לקרוא, חיי אדם, הם כבר מיוצרים באופן מלאכותי על ידי הסוכנים החברתיים, אשר, כמו רבים לחדש, תפקיד מסוים.

יותר מאשר רק סקס רובוטים 2

אחד הסוגים המפורסמים ביותר של אריב, כמובן, הם רובוטים אנושיים כמו סקס. אבל סבורים כי על ידי ארוכוטית זו ומוגבלת לטעות, כי הם תופסים נישה עמוק עוד יותר, שבו רובוטים מין רק חלק קטן מזה.

הם היצירתיות המצטברת של אזורים כאלה כתכנות של בוטים שיכולים לזהות את הנאום האנושי ולתת לו, כאשר אנשים נהגו לעבר תשובות משמעותיות, רובוטיקה רכה - במילים אחרות, גם יצירת רובוטים, אורגניזמים חיים, גם כן מציאות וירטואלית ומשלימה. ואיך כל התחומים האלה מגיעים לרמה חדשה מבוטלת, האוכלוסייה של כדור הארץ תקבלו סוג חדש לחלוטין של מלאכותי, כפי שאובצאים רבים, עשויים משותפים מיניים.

הכי מרגש, אולי, מפחיד בפרספקטיבה זהה הוא כי שותפים אלה לא יהיה מוגבל בסוג אחד. במילים אחרות, הם אפילו לא צריכים להיות, איך כולם יהיו אומללים, אנושיים. הם יהיו ביישומים בטלפונים, מחשבים, קונסולות משחקים, משקפי מציאות וירטואלית והתקנים אחרים. הם יכולים להיראות כמו לקחת, איך אנחנו רגילים לקרוא, צורות שונות, בדרכים שונות להתנהג במיוחד עבורם, כמו הרבה מאיתנו התרגלו לקריאה, עולמות וירטואליים.

המנהל ביותר הוא כי היכולת שלהם לחשוב, להגיב ולהגיב ישוחרר עבור רמה כזו שתאפשר הבחנה כמעט מחק בין אנשים אמיתיים ומכונת כתיבה כשמדובר ביחסים הוגנים.

זה יכול, לשים את זה בעדינות, לשנות את מושג המין עם המוח מלאכותי עצמו.כחומר למחקר, הם יכולים לבוא להיות גם אובייקט לימוד, ואלה שיאשמו נתונים. בהתחשב במעדן של תחום כזה של יחסים אנושיים כמין, השתמש רובוטים לעבודות מחקר בתחום זה, כדי לדבר, כדי למנוע כמעט את כל הבעיות עם האתיים, כפי שאובצאים רבים, הצד המוסרי של הנושא.אבל כדי erochuses להיות כפי שאנו מבטאים, כלול כלול אוניברסלי אמצעים, אתה צריך לעשות כמות עצומה של מאמץ.

לימוד אינטראקציות אנושיות ואריבס 3

יש שטח שלם של מחקר, המכונה "eoccotic", אשר עוסקת במחקר של כמעט כל המאפיינים של אינטראקציה אנושית אריב בכל גילויי לשעבר. הכל כבר זמן רב נמדד על ידי העובדה שזה סוף סוף מפתחת טכניקות שלמות כמו תיאורטית, כך E הוא מעשי, ללמוד את התופעה של אינטראקציה אנושית ומכונה.

בהתחלה, על סדר היום של היום, בעיות שוטפות כאלה, כגון, למשל, איזה סוג של מקרים עשוי להיות כל כך לדבר עם להתפתח בין אדם erochotami בבואו? או איך עצם קיומו של אריב יכול להשפיע על הבריאה הארוטית שלנו, התנהגות ואפילו העסק שלנו עם אנשים אחרים? אם יידרשו מגבלות כלשהן בתחום זה? במקום זאת, אז מה ישירות?

כמובן, נורמות מוסריות וחברתיות גם לא לעקוף את הצדדים בעבודות מחקר דומות. זה טוב מאוד להקצות מה eoccotics מתרכז הדבר העיקרי כפי שאנו עקביים איתך, התפתחויות חיוביות, אשר נועדו למצוא את רמת החיים שלנו נראה לכוון את הפיתוח של אריב ישירות בכיוון זה, נושאים שנויים במחלוקת נצרכים .

לדוגמה, מי יכול להיות כל כך לדבר עם אינטראקציה עם ארוכוטמי? אילו צורות של התנהגות, באופן כללי, יכולות להיות מותרות עבורם? וכיצד הכל ישפיע גם על תפיסתנו על המושגים של "אינטימיות" ו"מיניות "בעתיד הנראה לעין? כדי למגרין, בעוד מומחים, אם כן, אין תשובות מדויקות לשאלות אלה.

יישום של אריב נוספים 4

כאילו זה היה מפתיע, זה לא נשמע, אבל האזור של הקדמה של ארוכוב אינו מוגבל למיטה.

עמידות רוסית וחוסר חוק של מידע העבירו מסקנה כוזבת כי הליווי הוא עכשיו משהו, מביש, עובדה זו יש להעביר. עם זאת, מעטים יש מידע כי שירותי ליווי בישראל אין שום דבר במשותף עם זנות.

הם יהיו בסופו של דבר, להשתמש הן בתחום הבריאות והן במטרות חינוכיות ומחקרות.

Erobota עשוי להיות גם אפשרות מקסימה עבור אנשים שיש להם קושי למצוא שותף; עבור אלה שאינם, בסופו של דבר, זה יהיה מתוכנן למצוא שותף אנושי באופן עקרוני עם תענוג גדול גם להתמודד עם כמה מאיתנו רגילים למוח מלאכותי; ואפילו עבור אלה פשוט יהיה סוף סוף הניסוי.

זה במקום לקרוא על תחום הבריאות, אז כאן אריב יכול להיות בשימוש בהחלט על הפעלות טיפוליות כדי לעזור לאנשים, כדי לשים את זה בעדינות, סובלים פוביות הקשורות מינית. הם יכולים גם לשמש טיפולים של קורבנות אלימות כדי לסייע להתגבר על החרדה.

היכרות עם הגוף שלך, תגובות ופנטזיות יכול גם להיות קל יותר מאשר Erochuses ילך. בעזרתם, אתה לא יכול רק ללמוד את הגבולות שלך ואת הגבולות שלך, טוב, ללמוד בסיסי כגון סקס עם מושגים, כמו הסכם הדדי, כבוד ועושר.

א, אולי אפילו מושג האהבה. אולי זה נקרא ישירות אחד חדש, כמו רבים חושבים, המהפכה המינית.מבוא חובה של טכנולוגיות דומות בכמה חשיבה, תחום הארוטי של חייו של אנשים מבקש עבודות מחקר מסוימות. בפרט, תוך התחשבות בעובדה שאנו מטפלים יותר ויותר באותה מידה כמו פמליה חברתית עצמאית שבבעלותה בזכויותיהן.

ואת המאמצים הללו צריכים להיות לגמרי לא-עצם אחד, ישנו שילוב של מאמצים ככל הרבה מאיתנו לבד אומר, דיסציפלינות שונות: מהנדסה המחשב, כפי שכולם יודעים, מדעים חברתיים ופסיכולוגיים. רק עם איך אנשים משמשים להביע, את העבודה המשותפת האיכותית של eoccotic, כמו משמעת נפרדת, יוכלו להגיע לרמה כי, לשים את זה בעדינות, תספק את ההקדמה האמיתית ולא מסוכנת של אריב לחיים, כמו רבים חושבים, אנשים כל יום.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אולי העובדה שאנחנו עובדים עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות כדי לפתור קשיים בחיי מין.

כבר בעתיד הנראה לעין יש אפשרות כי הפופולריות של רובוטים סקס יהיה במהירות לגדול. זה טוב מאוד להדגיש את מה שהם יכולים למצוא הרבה יתרונות בהשוואה לשותף האמיתי. למרות שחסר משמעותי אחד יהיה, בסופו של דבר, להיות עקבי: המכונה חסרת הנשמה לא נראה לשנות את השותף האמיתי, לחיות, עם רגשות ורגשות.

תחזוקה של גברים מאובטחים - פעילויות קשות נפשית. מיליונרים של ישראל לא מפונקו בפומבי להראות נשים וילדים. זה בסיסי לבחור אסקמנטל, אשר ידגיש את המותג יהיה חברה יפה.

זה נראה חדשני, כמו בראשות, מנוסה לא היה רובוט מין, הוא לא יתפוס את הרגשות שלך להגיב עליהם. ובמין אני רוצה את זה ישירות - אהבה, תשוקה, תאווה, debauchery, בדיקות, אלתור. לא עבור כל אחד לא סוד כי אבל יש נטייה בכל מקרה - כל כך, רובוטים סקס כבר נכנסו לשוק ההמוני.

Просмотров: 301 | Добавил: trinaikvcbenck | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar