מגמת העיצוב, הפופולרית בשנות ה-90, של הכללת דוגמה מצוינת למוצר רצוי אך מעולם לא נראתה, מזדחלת אט אט בחזרה לעיצוב אתרים.
ניתן להסכים על טכניקה זו כדי להגשים באופן פסיכולוגי את הרצון של האדם לקיים אינטראקציה עם המוצרים הללו תוך כדי שמירה על הקנטה בלתי ניתנת למימוש.
הפונקציה מתבצעת בדרך כלל על ידי אספקת תמונות לגיטימיות אך רק רומזות למוצר המפורסם, כמו גם מנטליות מחסור עבור קונים פוטנציאליים לעורר עניין בסחורות או בשירותים שלהם אם ההצעות שלהם עדיין לא זמינות.
אם אתה זקוק לעזרה בהקניית רצועות התמונות שלך, יש כמה דרכים לעשות זאת:
- הסתר אלמנטים כגון טקסט וגרפיקה באמצעות CSS
- השתמש באותיות קטנות לטקסט
- מסתיר מאפייני כתובות אתרים מהתצוגה
...
Читать дальше »